بهزادی کریمی: مقابل فولاد خیلی بد پنالتی زدم/ دوری از شرایط مسابقه باعث شکست ما شد

بهزادی کریمی: مقابل فولاد خیلی بد پنالتی زدم/ دوری از شرایط مسابقه باعث شکست ما شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دوری از شرایط بازی باعث شد تا در بازی با فولاد شکست بخوریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فرید بهزادی کریمی درباره بازی تیمش برابر فولاد خوزستان که با شکست نفتی‌ها همراه شد، گفت: ما مدت‌ها از شرایط بازی دور بودیم و در دو ماه فقط دو بازی انجام دادیم. همین موضوع باعث شد تا در نهایت بازی با فولاد را واگذار کنیم. تیم ما بازی را خوب شروع نکرد، هر چند که در ادامه بهتر شدیم، ولی در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم و در نهایت شکست خوردیم. البته دیگر آن باخت را فراموش کردیم و به فکر بازی‌های بعدی هستیم.
وی که در این بازی یک پنالتی مهم را از دست داد، در این مورد خاطر نشان کرد: من قبلاً هم پنالتی زده بودم و اکثر پنالتی‌هایم گل شده بود، در این بازی اما خیلی بد پنالتی زدم و کلاً دودل بودم. وقفه‌ای که در بازی به وجود آمد هم تأثیرگذار بود و بابت از دست دادن آن پنالتی خیلی ناراحت شدم. قطعاً این اتفاق را در بازی‌های بعد جبران خواهم کرد. 

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد دیدار روز یکشنبه تیمش برابر پیکان، اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم و پیکان هم جزو تیم‌های باکیفیت لیگ برتر است. البته ما دنبال جبران باخت قبلی هستیم و امیدوارم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

6641