لیست خرید عجیب یحیی در پرسپولیس/ سرمربی سرخ‌ها با چه معیاری این بازیکنان را انتخاب کرد؟

لیست خرید عجیب یحیی در پرسپولیس/ سرمربی سرخ‌ها با چه معیاری این بازیکنان را انتخاب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم پرسپولیس در حالی برابر تیم هوادار به تساوی ۲-۲ رسید که از میان ۴ بازیکن تازه وارد این تیم فقط علی نعمتی فیکس بود!

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، یحیی گل محمدی در اغلب کنفرانس‌های خبری خود از بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ابراز گلایه کرده است. علاوه بر آن سرمربی پرسپولیس بارها از رفتن و جدایی کنعانی زادگان، نوراللهی یا حتی شهریار مغانلو به صورت مستقیم و غیر مستقیم گلایه کرده است درحالی که در نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه با نظر مستقیم یحیی گل محمدی ۵ بازیکن جدید خرید!

این نفرات با نظر مستقیم و اصرار یحیی گل محمدی و بدون دخالت باشگاه یا مدیریت پرسپولیس انجام شد تا این تیم تقویت شود اما در عمل...

در زیر میخواهیم نگاهی به ۵ خرید یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی بیندازیم؛

علیرضا ابراهیمی؛ نه کنعانی زادگان شد و نه سید جلال!

علیرضا ابراهیمی اولین خرید پرسپولیس در فصل جاری بود که تنها یک مرتبه  فرصت فیکس شدن پیدا کرده است. بنا بر شنیده‌ها یحیی گل محمدی او را به عنوان جانشین محمدحسین کنعانی‌زادگان یا حتی سیدجلال حسینی خرید اما نه این شد و نه آن! در مورد این نیمکت نشین مطلق و سیرجانی پرسپولیس فقط شنیده می‌شود در تمرینات خوب سر می‌زند ولی در مسابقات بهتر روی نیمکت می‌نشیند!

رضا دهقانی؛ نیامده به تبریز رفت!

ماجرای این خرید جوان یحیی گل محمدی از علیرضا ابراهیمی هم جالب تر بود. وینگری که سال گذشته هم مورد نظر سرمربی پرسپولیس بود اما سپاهان رضایتنامه اش را صادر نکرد. تابستان امسال، دهقانی به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوست و پس از یک نمایش ضعیف مقابل آلومینیوم اراک قید ادامه بازی در این تیم را زده و با اجازه آقا یحیی راهی تراکتور تبریز شد! به او هم گفته شد امسال در پرسپولیس خیلی به تو بازی نمی‌رسد اما کسی نپرسید اصلا چرا این بازیکن خریداری شد؟

رضا اسدی؛ هیاهوی بسیار برای هیچ

پرسروصداترین خرید پرسپولیس یکی از ضعیف ترین هافبک‌های دفاعی لیگ برتر بوده است. بازیکنی که در اتریش هم کم اثر بود ولی با اصرار فراوان یحیی گل محمدی خریداری شد تا شماره ۸ بپوشد و جانشین احمد نوراللهی شود اما زهی خیال باطل! او در همین چند هفته گذشته هم نشان داده که نه یک هافبک بازیساز است و نه تخریبی! نه می‌تواند شوت بزند نه در گلزنی تبحر دارد و هرگز نمی‌تواند جانشین خوبی برای بهترین هافبک فصل گذشته فوتبال ایران (بخوانید احمد نوراللهی) باشد.

علی نعمتی؛ هنوز خیلی کار دارد

آنهایی که بازی پرسپولیس و هوادار را ازنزدیک دیدند گواهی می‌دهند علی نعمتی حالا حالاها کار دارد. او هم مثل علیرضا ابراهیمی نمی‌تواند جانشین خوبی برای کنعانی زادگان باشد با این تفاوت که به نعمتی بازی می‌رسد اما به مدافع سیرجانی نه! نعمتی چپ پا نیز از جمله بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی است که این مربی ۲ سال دنبال خریدش بود و حالا به نظر نمی‌رسد بتواند ستون محکمی در خط دفاع پرسپولیس باشد. برای درک بیشتر این حقیقت یک بار دیگر بازی با هوادار و گل‌های خورده پرسپولیس را مرور کنید!

حامد پاکدل؛ یک گل و دیگر هیچ!

یک گل در هفته اول لیگ برابر فولاد خوزستان و دیگر هیچ! این آمار مهاجم تازه وارد پرسپولیس بوده است. بازیکنی که قرار بود جانشین شهریار مغانلو شود اما ...

اگر در بازی‌های گذشته انتقاداتی به تایم بازی و تعویض حامد پاکدل به یحیی گل محمدی وارد بود این بار در دیدار با هوادار این مهاجم فرصت کافی هم داشت اما دریغ از یک ضربه به چارچوب!

پی نوشت؛ به راستی پرسش اینجاست؛ این ۵ بازیکن با چه توجیهی خریداری شدند؟ این درست که همه خریدهای یک تیم نمی‌توانند در تیم جدید جواب بدهند اما اینکه همه خریدهای یک تیم هم جواب ندهند سئوالی است که سرمربی پرسپولیس باید جواب بدهد.

6641