ادعای حمزاوی: تراکتور پولم را نصفه پرداخت کرده است!

ادعای حمزاوی: تراکتور پولم را نصفه پرداخت کرده است!

 پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم الجزایری سابق تراکتور می‌گوید بخشی از پولش را دریافت کرده و وکیلش درباره این موضوع به فیفا توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، عکاشه حمزاوی که آمار چندان خوبی در دوران حضورش در تبریز ثبت نکرد، یکی از بازیکنان خارجی است که موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تی تی ها شده است.

در طول هفته گذشته چندین بار با این مهاجم الجزایری ارتباط گرفتیم که آخرین بار امروز وی اعلام کرد که بخشی از پول خود را دریافت کرده است. او برای ما نوشت: وکیل من ایمیلی برای فیفا فرستاد و تایید کرد. تراکتور پول فرستاد اما نه تمامی آن را.

او در واکنش به سوال خبرنگار فوتبالی درباره جزئیات این ماجرا افزود: فکر کنم منظور مرا خوب متوجه نشدید. وقتی تراکتور تمام پول مرا پرداخت کند ما پنجره تراکتور را باز خواهیم کرد. ما در ایمیلی که به فیفا زدیم توضیح دادیم که قسمتی از پول خود را دریافت کرده‌ایم.

حمزاوی تاکید کرد توافقی صورت نگرفته و فقط در صورت دریافت پول کاملش رضایت خواهد داد. او همچنین میزان دریافتی‌اش را بسیار کم توصیف کرد و عنوان داشت صرفا پولی را که برایش زحمت کشیده و حقش می‌داند را می‌خواهد و نه مبلغی بیشتر از آن.

حال باید منتظر واکنش تراکتور به ادعای مهاجم الجزایری باشیم چرا که امروز این باشگاه اعلام کرد با پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی و اخذ تائیدیه‌ها، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شده است.