قرار بازداشت برای هافبک اشتوتگارت به خاطر یک اتهام غیر اخلاقی

قرار بازداشت برای هافبک اشتوتگارت به خاطر یک اتهام غیر اخلاقی

پایگاه خبری فوتبالی - چند روز پیش آتاکان کارازور، هافبک تیم فوتبال اشتوتگارت در تعطیلات خود در ایبیزا دستگیر شد اما توضیح بیشتری در مورد جرم او گزارش نشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، آتاکان کارازور، هافبک اشتوتگارت در روزهای گذشته در حالی که در تعطیلات در جزیره ایبیزا در اسپانیا در حالی که به همراه دوست خود در یک مهمانی حضور داشت، به یک زن جوان تجاوز کرده است. این موضوع را چند رسانه با توجه به شکایت زن هجده ساله‌ای که پس از ارتکاب این جرم به بیمارستان مراجعه و پس از آن شکایت کرده، گزارش می‌دهند. تحولات این موضوع از سوی مقامات و مدیران باشگاه آلمانی به دقت دنبال می‌شود. نظرات عمومی تاکنون مختصر بوده است و جرم به طور واضح مشخص نشده است و فرض بر بی‌گناهی نیز وجود دارد. اشتوتگارت با وکلای بازیکن که هر گونه فعالیت مجرمانه را انکار می‌کنند، در تماس است.

این موضوع می‌تواند شرایط این بازیکن حرفه‌ای را تغییر دهد؛ آن هم درست زمانی که به نظر می‌رسد او در اشتوتگارت در حال اوج است. کارازور در نیم فصل دوم از یک بازیکن تعویضی به یک بازیکن اصلی تبدیل شده بود و حتی مورد توجه مربیان تیم ملی ترکیه هم قرار گرفت اما اکنون ممکن است از این ماجرا آسیب جدی ببیند. کارازور با عواقب گسترده‌ای تهدید می‌شود، به خصوص که قوانین جنایی جنسی اسپانیا در ماه می تشدید شد.

اینگو بات از وکلای حقوقی اهل دوسلدورف چنین توضیح می‌دهد که اگر ظن تجاوز تایید شود، مجازات حبس طولانی‌مدت وجود دارد. ماریا باربانچو که وکیل و همکار اسپانیایی بات و مستقر در مایورکا است نیز در این زمینه چنین توضیح می‌دهد: "به خصوص در جزایر بالئاریک، بازداشت پیش از محاکمه اغلب حداقل شش ماه طول می‌کشد."

این بدان معناست که آتاکان کارازور که در رده تیم‌های جوانان با بوخوم و دورتموند رقابت خواهد داشت، در حال حاضر به عنوان بازیکن از این رقابت‌ها خارج خواهد شد. با این اوصاف، او برای این دوره بازداشت خود لازم نیست در ایبیزا یا کلا در اسپانیا باشد. او می‌تواند این شرایط را در کنسولگری اسپانیا در اشتوتگارت سپری کند.

9404