رسیدن دورتموند به بایرن مونیخ با برد 5 گله و گلزنی هالر

رسیدن دورتموند به بایرن مونیخ با برد 5 گله و گلزنی هالر

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نوزدهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بورسیا دورتموند و فرایبورگ در وستفالن به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را دورتموند با نتیجه 5 بر 1 به سود خود به پایان رساند و موفق شد هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی دورتموندی ها عملکرد بسیار درخشانی داشتند. به نظر می رسد که دورتموند اکنون تبدیل به یک مدعی قهرمانی بوندسلیگا برای فصل 2022/23 شده است چرا که لغزش بایرن مونیخ در هفته های اخیر لیگ آلمان و تساوی های پی در پی، موجب شده است تا رقبای باواریایی ها بتوانند خودشان را به آن ها برسانند. اکنون بورسیا دورتموند با یک بازی بیشتر از بایرن مونیخ، هم‌امتیاز باواریایی ها شده است و دو امتیاز تا تیم صدرنشین جدول که یونیون برلین است، فاصله دارد.

در این بازی سباستین هالر نیز برای بورسیا دورتموند گلزنی کرد. او در ابتدای فصل به بیماری سرطان مبتلا شده بود و به تازگی به میادین بازگشته است و اکنون اولین گل خود را با پیراهن بورسیا دورتموند در رقابت های بوندسلیگا به ثمر رساند. هالر در دقیقه 51 روی پاس رافائل گوریرو موفق شد گلزنی کند و دروازه فرایبورگ را باز کند.

تماشای خلاصه بازی دورتموند 5-1 فرایبورگ

1470