رکورد هری کین در گلزنی به تمام ۱۷ تیم بوندسلیگا

رکورد هری کین در گلزنی به تمام ۱۷ تیم بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی- هری کین در نخستین فصل حضور در رقابت های بوندسلیگا و در ترکیب بایرن مونیخ به یک رکورد جدید دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در فصل اول حضور خود در لیگ آلمان به تمام ۱۷ تیمی که مقابل آنها بازی کرده گل زده یا پاس گل ارسال کرده است. هری کین تا به این لحظه از  فصل ۳۵ گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده و مدعی اصلی کسب جایزه کفش طلای اروپا به شمار می رود.

هری کین با ثبت ۴۲ گل زده در تمام رقابت‌ های این فصل رکورد شخصی خود یعنی ۴۱ گل زده‌ در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ را شکست. این ستاره گلزن و  انگلیسی در ۴۲ مسابقه موفق به ثبت آمار ۴۲ گل و ۱۳ پاس گل‌ شده است. او همچنین ۴۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود برای باشگاه تاتنهام و بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس به ثمر رسانده است.

علی رغم نتایج نه چندان خوب بایرن مونیخ در فصل جاری بوندسلیگا و عدم کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها پس از نزدیک به یک دهه در رقابت با تیم بایرلورکوزن هری کین توانسته با گلزنی های پیاپی خود یکی از بهترین های فصل فوتبال اروپا باشد. هری کین که به بازیکن طلسم شده در گرفتن جام معروف است در این فصل نیز موفق به کسب بوندسلیگا نشد و فقط می تواند در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شانس کسب موفقیت داشته باشد.

۱۰۰۹