ادعای عجیب تارتار در نشست خبری/ دربی اصفهان قوی‌تر از تهران است

ادعای عجیب تارتار در نشست خبری/ دربی اصفهان قوی‌تر از تهران است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دربی اصفهان همیشه از لحاظ کیفیت فنی از تهران بالاتر بوده و می‌دانیم در پایان فصل جایگاه‌ها مشخص می‌شود.                                     

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از شهرآورد اصفهان و دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن، اظهار کرد: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهیم داشت و در بازی دربی جایگاه تیم‌ها خیلی تاثیری ندارد. در هفته‌های اخیر شرایط خوبی نداشتیم، اما مصمم و باانگیزه هستیم. تمرینات خوبی را سپری کردیم و بر تقاط صعف و قوت سپاهان به خوبی احترام خاصی برای مورایس قائلم، زیرا می‌دانم به فوتبال ایران کمک می‌کند و کادر بسیار خوبی دارد.

وی افزود: سپاهان تیم فیزیکی است و آنالیز خوبی از آن‌ها داشتیم. بازیکنان سرشناسی دارد، اما نقاط ضعفی هم دارند و امیدواریم دست پر ورزشگاه را ترک کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن تیمش را بدشانس دانست و تاکید کرد: راهمان را درست رفته‌ایم، اما بدشانسی‌هایمان به ما صدمه زده و آسیب‌دیدگی‌ها در پست‌های حساس ما را غافلگیر کرد.

تارتار یادآور شد: در پایان فصل جایگاه‌ها مشخص می‌شود. استارت موفقیت‌های پارسال از بازی با سپاهان بود. امیدوارم همین اتفاق رخ دهد. کار سختی است. اما امیدوار و صبور هستیم. امیدوارم هواداران نیز صبوری کرده و به ما فرصت دهند.

وی همچنین شرایط دربی اصفهان را متفاوت خواند و افزود: اگر بتوانیم از نظر ذهنی به خودباوری برسیم، می‌توانیم سپاهان را تحت فشار بگذاریم. ذوب‌آهن تیم سر سخت و جان سختی است.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه مقصر اصلی نتایج به هیچ‌وجه بازیکنان نیستند، گفت: فردا با تمرکز بالا بازی می‌کنیم و قول می‌دهیم با تمام توان بازی کنیم. ما باید بازیکن را آماده کنیم‌ و به هیچ‌وجه تقصیری در باخت ندارند. بازیکنان ارتباط خوب و صمیمی با کادر دارند و اشتباهات را بیان می‌کنند.

او در خصوص شرایط آرمان قاسمی نیز افزود: آرمان یکی از مدافعان ما است و در این پست ترافیک داریم. خودم او را به این تیم آوردم و هر کدام از نظر فنی شرایط بهتری داشته باشند، بازی خواهند کرد. 

تیم پنجم یا ششم خط دفاع هستیم. اما در حمله به سبب اتفاقاتی که افتاد و مصدومان نتوانستیم خوب عمل کنیم.

سرمربی سبزپوشان همچین اعلام کرد: محروم نداریم‌، اما سجاد جعفری و شهرام سالاری مصدوم هستند.

تارتار با اشاره به دیدار دوستانه تیم‌های سپاهان و زنیت و حواشی پیش آمده پیش از دیدار حساس جام حذفی، تصریح کرد: در رنکینگ زنیت جایگاه خوبی دارد و من استقبال می‌کنم، زیرا از تیم‌هایی است که تاثیر خوبی بر فوتبال ما خواهند داشت. چه از نظر فنی و چه شخصیتی تاثیر مثبتی می‌گذارند.

او در پایان در پاسخ به ایسنا در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی، توضیح داد: تیم ملی ما سال‌ها دست مربیان خارجی بوده و به عقیده من دستاوری هم نداشته است. به جز صعود به جام جهانی موفقیتی نداشته‌ایم. فکر می‌کنم زمان آن رسیده که فرصت چند ساله را مربیان ایرانی بدهند.

تارتار ادامه داد: مربیان ایرانی از فوتبال دنیا عقب نیستند. زمان آن است که به مربیان وطنی اعتماد کرده و به‌صورت ترکیبی از مربیان قوی مدیریتی و مربیان فنی جوان در کنار هم بهره ببریم و فکر می‌کنم‌ اینگونه شرایط بهتر خواهد شد.

6963