رزاق‌پور: در لحظه آخر بدشانسی نصیبمان شد و باختیم

رزاق‌پور: در لحظه آخر بدشانسی نصیبمان شد و باختیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تراکتور معتقد است که باید در ادامه باتجربه‌تر عمل کنند تا مانند دیدار با پرسپولیس به راحتی امتیاز از دست ندهند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میهمانش پرسپولیس شد. ابوالفضل رزاق‌پور، بازیکن تراکتور پس از این بازی اظهار کرد: بازی قشنگ، پرگل و جذابی بود. متاسفانه در لحظه آخر گل خوردیم و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. از هواداران‌مان بابت این باخت معذرت‌خواهی می‌کنم.

او افزود: بازیکنان ما همه توان‌شان را گذاشتند و با جان و دل بازی کردیم. در لحظه آخر بدشانسی نصیبمان شد و باختیم.

بازیکن تراکتور درباره پاس گلی که به محمد عباس‌زاده داد، گفت: خدا را شکر، ولی کاش در نتیجه بازی تاثیر می‌گذاشت. برای محمد خوشحالم که پایش بعد از مدت‌ها به گل تبدیل شد.

رزاق‌پور درباره صحنه‌ای که در دقایق پایانی منجر به گل پیروزی بخش پرسپولیس شد، بیان کرد: چیزی که من دیدم خطا نبود. یک برخورد عادی انجام شد اما به خاطر اتفاقات بازی و بازگشت ما، صحنه‌ای بود که داور در این صحنه ۵۰-۵۰ اشتباه کرد. به نظرم می‌توانست خطا نگیرد اما ما باید باتجربه باشیم و خطا نمی دادیم.

او در پایان درباره صحنه پنالتی تراکتور تصریح کرد: ۱۰۰ درصد خطا بود چون هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس هم اعتراض نکردند. می‌توانید از خود بازیکنان پرسپولیس هم بپرسید.

2636