هفته کابوس‌وار مدافع پرسپولیس؛ از شادی منشوری تا عامل حذف تیمش

هفته کابوس‌وار مدافع پرسپولیس؛ از شادی منشوری تا عامل حذف تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- عذرخواهی دانیال اسماعیلی‌فر در فضای مجازی از هواداران پرسپولیس به خوبی نشان می‌دهد که او از میزان عصبانیتی که این روزها از او وجود دارد آگاه است! 

به گزارش فوتبالی، بدشانس یا بی‌کیفیت. هواداران پرسپولیس نمی‌دانند که برای توصیف مدافع تیمشان از کدام یک باید استفاده کنند. 

دانیال اسماعیلی‌فر که قرار بود بازیکنی بهتر از رامین رضاییان برای پرسپولیس باشد نتوانست در این تیم توقعات را برآورده کند. او که با گلش در هفته گذشته مقابل صنعت نفت راهی برای آشتی با هواداران باز کرده بود خیلی زود آن راه را بست. 

او همان زمان که مشغول شادی برای گلش مقابل صنعت نفت بود اولین ضربه را خیلی زود به پرسپولیس زد. هوادارانی که در آن زمان مشغول تشویق این بازیکن بودند خبر نداشتند که چند ساعت بعد به خاطر خبر محرومیتش به خاطر یک حرکت عجیب بعد از گل باز هم باید انتقادات را شروع کنند. همان هوادارانی که نگران غیبت اسماعیلی‌فر در بازی با سپاهان بودند، قبل از آن بازی و مقابل آلومینیوم اراک به خاطر بودن او باز هم ضربه دیگری را متحمل شدند. پنالتی‌ای که از دست رفت و با آن رویاهای یک جام هم پرواز کرد. 

این اتفاقی است که دانیال اسماعیلی‌فر برای دومین بار به تیمش تحمیل می‌کند. زمانی که این بازیکن پیراهن زرد را برتن می‌کرد شرایطی مشابه را تجربه کرده بود. 

در بازی سپاهان و آلومینیوم، نویدکیا با تعویض دروازه‌بان تیمش شاهکار کرد و حجت صدقی توانست 2 پنالتی را مهار کند اما این سو 3 بازیکن که یکی از آنها دانیال اسماعیلی‌فر بود روی دست دروازه‌بان تیمشان بلند شده و با هدر دادن 3 پنالتی، آلومینیوم را به مرحله بعد فرستادند.

شادی گل در شرایط پراسترس و از دست‌دادن پنالتی شاید هر کدام به تنهایی برای هر بازیکنی پیش بیاید اما قرارگرفتن آنها در یک هفته حالا اسماعیلی‌فر را به مغضوب سکوها تبدیل کرده است. سکوهایی که البته لیستی دیگر از دانیال با 2 گل به خودی و چند اشتباه دفاعی روی دریافت گل‌های این فصل را هم در دست دارند. 

4326