مدافع مهارکننده رضاییان روی مخ مورایس رفت!

مدافع مهارکننده رضاییان روی مخ مورایس رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع چپ تراکتور روز خوبی را مقابل سپاهان و رامین رضاییان سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور درحالی توانست با یک گل صدرنشین لیگ برتر را شکست دهد که سپاهانی‌ها اعتقاد داشتند پنالتی آن‌ها گرفته نشده است. موضوعی که ژوزه مورایس در نشست خبری خود به آن اشاره کرد و معتقد بود دو صحنه پنالتی برای زردها توسط داور گرفته نشده است.

اولین خطایی که مورایس به آن اشاره کرد، مربوط به خطای سیدابوالفضل رزاق‌پور بود. نکته جالب اینکه سرمربی‌ پرتغالی نام بازیکن تراکتور را هم بیان کرد و معتقد بود خطای مدافع چپ سرخ‌پوشان روی شهریار مغانلو درست همانند خطای پنالتی مسعود ریگی بر روی گوستاوو بوده است.

اما رزاق‌پور در صحنه مورد اشاره سرمربی سپاهان، با تکلی بسیار زیبا مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. در دقیقه ۷۲ و هنگامی که مغانلو سعی داشت از سد دو مدافع تراکتور که سعی در توقف وی داشتند بگذرد و در انجام این کار هم‌ تقریبا موفق شده بود، رزاق‌پور روی پای وی تکلی صحیح (از نظر داور بازی) انجام داد و مانع از تک به تک شدن مهاجم زهردار سپاهان با اخباری شد. اتفاقی که‌ مورد اعتراض شدید اصفهانی‌ها قرار گرفت و داور به کاپیتان سپاهان‌ علی‌محمدی کارت زرد نشان داد.

البته نباید از روز خوب رزاق‌پور مقابل رامین رضاییان نیز به سادگی‌ گذشت چرا که این مدافع ۲۵ ساله به خوبی توانسته بود راه‌های نفوذ مدافع تیم‌ ملی را ببند تا رامین نتواند عملکرد همیشگی خود در این بازی را ثبت کند.

 سلسله اتفاقاتی که باعث شد تا نام رزاق‌پور در یاد ژوزه مورایس بماند و وی به عنوان یک‌ مربی خارجی با نام‌ بردن دقیق از وی به خطای پنالتی گرفته نشده تیمش اعتراض کند.

1997