سرمربی که وقتی می‌برد همه علیه او شعار می‌دهند!

سرمربی که وقتی می‌برد همه علیه او شعار می‌دهند!

پایگاه خبری فوتبالی-بعضی از طرفداران تیم فولاد با انتصاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم مخالف بودند و در استادیوم خانگی تیم هم چنان علیه او شعار می‌دهند.

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه باشگاه فولاد تصمیم به قطع همکاری با جواد نکونام گرفت، بیشتر تماشاگران تیم منتظر بودند یک مربی خارجی هدایت تیم را برعهده بگیرد اما سیاست اعضای هیات مدیره بکارگیری از مربی ایرانی در ترکیب بود و در نهایت به علیرضا منصوریان رسیدند. این انتخاب باب میل بخشی از طرفداران تیم فولاد نبود و آنها در بازی نخست در برابر ملوان با وجود پیروزی تیم علیه علیرضا منصوریان شعار دادند. این اتفاق در بازی با نساجی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم تکرار شد و جالب اینکه در این بازی هم تیم فولاد با دو گل به برتری رسید.

علیرضا منصوریان متوجه این رفتار شده است و خطاب به بازیکنان تیمش گفته است؛ باید به بازی‌های خوب خود  ادامه دهیم و آنقدر خوب باشیم که نظر تماشاگران در مورد ما تغییر کند.

محمد آبشک یکی از بازیکنان تیم فولاد در میانه میدان هم این حرف را زده و گفته است:« من تا به حال با این مربی کار نکرده بودم و باید بگویم که منصوریان از لحاظ فنی مربی خوب و فعالی است. تعداد کسانی که شعار می‌دهند زیاد نیست و قطعاً نظر مخالفان منصوریان هم در مورد این مربی تغییر خواهد کرد. او سرمربی فولاد است و قطعاً دوست دارد تیمش بهترین نتیجه را بگیرد. فولاد خوب فوتبال بازی می‌کند و امیدوارم هواداران از تیم حمایت کنند.»

9098