یک جوان دهه هفتادی، یار غار کیانی در تراکتور!

یک جوان دهه هفتادی، یار غار کیانی در تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان باتجربه تراکتور دوستی نزدیکی با مدافع راست جوان تیمش دارد.

به گزارش فوتبالی، مهدی کیانی باسابقه‌ترین بازیکن کنونی تراکتور و حتی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان لیگ برتر است. کاپیتان اول قرمزها از دورانی که این تیم در لیگ یک حضور داشت، همراه تراکتور بوده و با این تیم به لیگ برتر صعود کرده است.

از نسلی که کاپیتان کیانی با آن‌ها هم‌بازی بوده و در بازگشت تراکتور به لیگ برتر کنارشان حضور داشته، تقریبا دیگر کسی فوتبال بازی نمی‌کند.

 قدیمی‌ترین بازیکنان تراکتور یعنی محمدرضا اخباری و هادی محمدی هم بعدتر از دوران مذکور به جمع تی‌تی‌ها پیوستند و کیانی تنها بازمانده نسل خود در تراکتور کنونی است.

با این حال مرد محبوب پرشورها در اردوی تیمش همچنان رابطه نزدیکی با بازیکنانی دارد که هم‌نسل و هم‌دهه وی نیستند و البته به عنوان یک بزرگتر مورد احترام همه است. شاید جالب باشد که بدانید محمد آقاجان‌پور، مدافع راست ۲۵ ساله سرخ‌پوشان یکی از نزدیک‌ترین بازیکنان به کاپیتان کیانی است و همواره در تمرینات کنار وی حضور دارد.

روال در تمرینات بدین صورت است که در اجرای برخی آیتم‌های مدنظر سرمربی، معمولا بازیکنان به صورت دو به دو تقسیم شده و به انجام حرکات تمرینی می‌پردازند که یار همیشگی کایپتان تراکتور، مدافع جوان مازندرانی است که در عکس‌های منتشره از رسانه رسمی این تیم می‌توانید به این موضوع پی ببرید.

1997