ریگی پنجاه‌ویکمین مهره مشترک سرخابی‌ها

ریگی پنجاه‌ویکمین مهره مشترک سرخابی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی-  مسعود ریگی بعد از اینکه بار دیگر شاگرد یحیی گل‌محمدی شد، پمجه‌ویکمین بازیکن مشترک بین استقلال و پرسپولیس لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی مسعود ریگی را به مدت ۲ سال به خدمت گرفت تا این هافبک دفاعی بار دیگر پس از پدیده، در پرسپولیس هم با یحیی گل‌محمدی همکاری کند. او با پیوستن به پرسپولیس تبدیل به پنجاه‌ویکمین بازیکن تاریخ شد که تجربه بازی برای دو رقیب دیرینه پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد.

البته ریگی به صورت مستقیم از استقلال به پرسپولیس نیامد و چند فصلی را در سپاهان توپ زد. او در سال ۱۳۹۸ به استقلال پیوست و پس  از ۲ سال حضور در این تیم، به اصفهان رفت و در این پنجره نقل و انتقالاتی به سرخ‌های پایتخت پیوست. وی بیست و دومین بازیکن تاریخ است که به صورت غیرمستقیم از استقلال به پرسپولیس آمده است. او در استقلال ۵۱ بازی انجام داد و تنها یک گل نیز به ثمر رساند.

مسعود ریگی پس از پرویز قلیچ‌خانی، مجید نامجومطلق، رضا احدی، محمود کلهر، داوود سیدعابسی، مهدی شیری، میثم بائو، شاهرخ بیانی و علیرضا واحدی نیکبخت دهمین هافبکی است که ابتدا برای استقلال و سپس برای پرسپولیس به میدان رفته است. او در پیراهن استقلال ۲ پاس گل را نیز ثبت کرده بود. تک گل او برای آبی‌ها نیز در جریان پیروزی یک بر صفر برابر سایپا در ورزشگاه آزادی به ثمر رسید.

ریگی با پیراهن استقلال به یک نایب قهرمانی لیگ برتر در فصل ۹۹-۹۸ رسید و در هر دو فصل حضورش در جمع آبی‌پوشان به مقام نایب قهرمانی جام حذفی رسید. او فصل گذشته نیز با سپاهان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

1999