رمضانی و شهباززاده در لیست مازاد نکونام؟

رمضانی و شهباززاده در لیست مازاد نکونام؟

پایگاه خبری فوتبالی - ترافیک بالا در خط حمله استقلال بالاخره تبعاتش را نشان داد و حالا دو مهاجم این تیم یعنی آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده در لیست مازاد قرار گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، طبق اطلاعاتی که بدست خبرنگار فوتبالی رسیده است جواد نکونام پس از چند روز زیر نظر گرفتن تمرینات استقلال تصمیم گرفته رمضانی و شهباززاده را در لیست مازادش بگذارد.البته این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما مطمئنا اگر چنین اتفاقی بیفتد، برای جانشینی این دو نفر هم از آنجا که مهاجم داخلی گلزنی در بازار موجود نیست، احتمالا دو مهاجم خارجی به استقلال خواهند آمد.

رمضانی و شهباززاده فصل بسیار بد و سختی را در استقلال پشت سر گذاشتند و کارایی خوبی از خودشان نشان ندادند. شهباززاده برای استقلال حتی یک گل هم نزد و در بازی با نساجی موقعیت فوق العاده راحت و دروازه خالی را به گل تبدیل نکرد. آرمان رمضانی هم در لیگ برتر حتی یک گل هم به ثمر نرساند اما برای استقلال در رقابتهای جام حذفی، یک گل مقابل ملوان زد. 

با این اوصاف، گمانه زنی می شود پیمان بابایی و امیر ارسلان مطهری فعلا از خطر مازاد شدن نجات پیدا خواهند کرد و در تیم خواهند ماند. البته باشگاه استقلال برای این که رمضانی و شهباززاده را کنار بگذارد کار راحتی نخواهد داشت. چون هر دو نفر با باشگاه قرارداد دارند و مبلغ قراردادشان هم بالاست. 

حالا باید توافق استقلال با این دو نفر چه زمانی و به شکلی انجام خواهد شد. البته استقلال می تواند این دو بازیکن را به صورت قرضی هم به تیمهای دیگر بدهد. راه دیگر این است که استقلال با این دو بازیکن توافق کند که آنها از استقلال جدا شوند. البته اگر مهاجم خارجی یا داخلی گیر استقلال نیاید، شاید نکونام، چاره ای جز ادامه کار با هر دو مهاجم هم نداشته باشد.

سجاد شهباززاده برای فصل بدون پاداش 12 میلیارد تومان و آرمان رمضانی هم برای فصل بدون پاداش 9 میلیارد تومان بوده است. البته اگر پاداش ها به سجاد و آرمان تعلق می گرفت، به ترتیب سه میلیارد و هفتصد و پنج میلیارد و یک میلیون تومان پاداش می گرفتند.

1359