وستهم در تلاش برای جذب جانشین دکلان رایس

وستهم در تلاش برای جذب جانشین دکلان رایس

پایگاه خبری فوتبالی – ساوتهمپتون پیشنهاد 25 میلیون پوندی وستهم برای کاپیتان خود را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از سقوط ساوتهمپتون، این انتظار می‌رفت که چندین بازیکن با کیفیت این تیم، قدیس‌ها را ترک کنند و وستهم نیز به جذب وارد پروس 28 ساله که کل دوران فوتبالی‌اش را در این تیم گذرانده است، علاقه مند است. ساوتهمپتون به دنبال انجام یک معامله مناسب است و مدیر فوتبالی این تیم، ویلکاکس تایید کرده است که این تیم دلیلی برای فروش وارد پروس ندارد، مگر اینکه پیشنهاد بسیار خوبی نظر آن‌ها را جلب کند.

ویلکاکس در این باره گفت:" آیا ما پیشنهاد را رد کرده ایم؟ بله. اگر پیشنهاد مناسبی دریافت کنیم، آن را در نظر خواهیم گرفت. ما مجبور به فروش نیستیم."

وستهم به دنبال جانشینی برای دکلان رایس که با انتقالی به ارزش 105 میلیون پوند به آرسنال پیوست می‌گردد و امیدوار بود که پیشنهاد 25 میلیون پوندی بتواند وارد پروس را دوباره به لیگ برتر انگلیس بکشاند. این باور وجود دارد که ساوتهمپتون مبلغی حدود 40 میلیون پوند را در نظر دارد و با توجه به این موضوع، رد شدن پیشنهاد چکش‌ها تعجب آور نیست. این انتظار وجود دارد که مویس و تیمش با پیشنهادی جدید بازگردند. چکش‌ها پیش‌تر می‌خواستند تا با قرض دادن داونز به ساوتهمپتون، مبلغ این انتقال را کاهش دهند اما ساوتهمپتون علاقه ای به این موضوع نشان نداد.

2102