ستاره منچسترسیتی در رویای فتح سوپرکاپ

ستاره منچسترسیتی در رویای فتح سوپرکاپ

پایگاه خبری فوتبالی - رودری هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به دنبال فتح دومین سوپر کاپ اروپاست، اما می داند که در مقابل سویا اصلاً کار آسانی ندارند. 

به گزارش فوتبالی، فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های منچسترسیتی و سویا، سوپر کاپ اروپا در کشور فرانسه برگزار خواهند کرد. منچسترسیتی در فصل گذشته با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به فتح 3 گانه شد و سویا نیز توانست قهرمان لیگ اروپا شود. رودری گلزن سیتیزن ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر، پیش از این سابقه قهرمانی در این تورنمنت را با اتلتیکو مادرید دارد. 

او درباره بازی فردا شب گفت: "سوپرکاپ، اولین جامی بود که به عنوان بازیکن برنده شدم. سویا حریفی بسیار سرسخت و جنگنده است و مطمئن هستم که کار بسیار دشواری مقابل آن ها خواهیم داشت. آن ها برای مدت طولانی اسست که در لیگ اروپا، حرف اول را می زنند. سوپر کاپ مسابقه جذابی است و ما می خواهیم قهرمان شویم."

"فکر می کنم سویا در لیگ اروپا تبدیل به یک تیم قدرتمند می شوند. آن ها توانستند احترام زیادی به دست بیاورند. بازیکنان بسیار خوبی دارند و بالاتر از همه، متحد و همدل هستند. ما سال گذشته در مرحله گروهی چمپیونزلیگ به آن ها برخورد کردیم و آن ها نشان دادند که چه تیم فوق العاده ای هستند."

4416