آقاسی - خلیل‌زاده؛ دو بمب دفاعی زیر آوار انتقادات!

آقاسی - خلیل‌زاده؛ دو بمب دفاعی زیر آوار انتقادات!

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی تحت شدیدترین انتقادات هواداران تراکتور قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود شکست خورد تا شانس حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست بدهد. اتفاقی که در آن بیش از هر چیزی ضعف خط دفاعی تراکتور برای سومین بار عیان شد.

دفاع تراکتور که در بازی با سپاهان و پرسپولیس اشتباهات فاحشی سر گل‌های خورده این تیم داشت، در بازی با الشارجه بار دیگر نشان داد سازمان‌دهی مناسبی ندارد و بسیار شکننده است.

در صحنه گل اول الشارجه عدم پرس و فشار شجاع خلیل‌زاده بر روی گلزن اماراتی کاملا محسوس است. کاپیتان تراکتور درحالی که توپ به مهاجم الشارجه رسیده، سر جای خود ایستاده تا این بازیکن به سادگی با یک ضربه سر درحالی که دروازه‌بان جلو آمده، دروازه تی‌تی‌ها را باز کند.

در صحنه گل دوم هم شجاع صرفا تماشاکننده شوت بازیکن الشارجه است و در گل سوم عدم موفقیت خلیل‌زاده در توپ‌گیری از بازیکن حریف موجب می‌شود این بازیکن، توپ را به هم‌تیمی خود در محوطه جریمه رسانده و پنالتی بگیرد.

همچنین عارف آقاسی در گل اول تراکتور هیچ تلاشی برای پوشش مهاجم سرزن الشارجه نمی‌کند. در گل دوم هم عارف صرفا یک تماشاکننده است و عدم تلاش وی و کندی در بازی این مدافع کاملا محسوس می‌باشد.

این موارد باعث شده تا دو مدافع سرشناس پرشورها که هنگام عقد قرارداد با استقبال بسیاری مواجه شدند، این روزها تحت شدیدترین انتقادات باشند.

البته علاوه بر خلیل‌زاده و آقاسی باید به پاکو خمز هم بابت این سامان‌دهی دفاعی ایراد گرفت. سرمربی‌ای که با یک روش همیشگی تیم خود را ارنج می‌کند و به نظر دست وی برای حریفان رو شده است.

1997