طیبی: از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، استقلال را شکست می‌دادیم

طیبی: از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، استقلال را شکست می‌دادیم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع استقلال خوزستان معتقد است اگر مهاجمان این تیم از موقعیت‌های گلزنی خود بهره می‌بردند، با اختلاف دو گل بر همنام تهرانی خود غلبه می‌کردند.

به گزارش فوتبالی، محمد طیبی پس از شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل استقلال گفت: از لحاظ موقعیت گلزنی، در هر دو نیمه برتر از استقلال بودیم و اگر از این فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، با اختلاف دو گل پیروز می‌شدیم. بازیکنان ما برای استفاده از این موقعیت‌ها به تمرین بیشتر نیاز دارند. 
وی در مورد قضاوت امیرسامان سلطانی و اخراج سرمربی استقلال خوزستان از کنار زمین به‌خاطر اعتقاد به خطای پنالتی به سود این تیم تصریح کرد: مهرداد محمدی (مهاجم استقلال) در یک صحنه تمارض کرد و وقتی بازیکنی تمارض می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد. داور چنین کاری نکرد و به من اخطار داد. در صحنه مشکوک به پنالتی به صحنه نزدیک نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد.

مدافع استقلال خوزستان درباره جایگاه این تیم در پایان فصل لیگ برتر گفت: کارمان را دیر آغاز کردیم و آثار بدنسازی پیش‌فصل در بازی اول، در ساق پای بازیکنان دیده می‌شد. هفته به هفته نشان دادیم می‌توانیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. امیدواریم سه امتیاز بازی‌های بعد را بگیریم و به مردم خوزستان تقدیم کنیم.

1470