نقل و انتقالات بارسلونا/ تکمیل انتقال لنگله به استون ویلا؛ بارسا به دنبال راهی برای جذب فلیکس

نقل و انتقالات بارسلونا/ تکمیل انتقال لنگله به استون ویلا؛ بارسا به دنبال راهی برای جذب فلیکس

ایگاه خبری فوتبالی – با توجه به زمان کمی که تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان باقی مانده است، تمام تیم‌ها به شدت درگیر بررسی گزینه‌های مد نظر ورودی و خروجی خود هستند و بارسلونا نیز از این قضیه مستثنی نیست.

به گزارش فوتبالی، باهم داغ‌ ترین اخبار نقل و انتقالاتی این روزهای بارسلونا را مرور می‌کنیم:


 فابریتزیو رومانو، گزارشگر معتبر ایتالیایی، استون ویلا قراردادی قرضی را با کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا به امضا رسانده است. این مدافع 28 ساله که جایی در ترکیب تیم ژاوی نداشته است، اجازه جدایی از آبی اناری‌ها را دریافت کرده بود و با وجود علاقه تیم‌های سعودی و سویا، گزارش‌ها استون ویلا را پیشتاز رقابت جذب او می‌دانستند. رومانو اوایل امروز ادعا کرد که استون ویلا و بارسلونا به توافق نزدیک هستند و حالا توافق کامل این دو تیم را اعلام کرده است. 

این گزارش ایتالیایی همچنین گزارش داده است که هیئت مدیره بارسلونا در حال تلاش برای پیدا کردن راهی برای جذب ژائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید هستند. این بازیکن 23 ساله جایی در برنامه‌های آینده اتلتیکو ندارد اما فقط مایل به انتقال به بارسلونا است. هرچند در حال حاضر پیشرفت خاصی درباره این معامله ایجاد نشده است اما ممکن است همه چیز تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی تغییر کند. رومانو ادعا کرده است که مسئولان بارسلونا می‌خواهند راهی برای جذب او در چارچوب محدودیت‌های مالی‌شان پیدا کنند و همچنین چلسی شرایط را از نردیک زیر نظر دارد. خود فلیکس تنها در صورت شکست انتقالش به بارسلونا، گزینه‌های دیگر خود را زیر نظر دارد.

2102