آقاسی و حسین‌زاده، دو جامانده بزرگ تراکتور از تیم ملی

آقاسی و حسین‌زاده، دو جامانده بزرگ تراکتور از تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن تراکتور نظر امیر قلعه‌نویی برای دعوت به تیم ملی را جلب نکردند.

به گزارش فوتبالی، پس از بازی استقلال خوزستان و تراکتور، نام شجاع خلیل‌زاده هم به لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اضافه شد تا کاپیتان تراکتور به جمع شاگردان قلعه‌نویی ملحق شود.

با این حال بازیکنان دیگری هم از تراکتور بودند که قبلا به تیم ملی دعوت شده‌اند و شاید انتظار می‌رفت حداقل یک نفر از بین آن‌ها در جمع یوزها حضور پیدا می‌کرد. اگر از نام حسین پورحمیدی باتوجه به اشتباهات تاثیرگذاری که داشت، صرف نظر کنیم؛ باید امیرحسین حسین‌زاده و عارف آقاسی را دو جامانده بزرگ تراکتور از لیست قلعه‌نویی نامید.

حسین‌زاده که در بازی دیروز تیمش در ترکیب ابتدایی قرار نگرفت، به نسبت سایر هم‌تیمی‌هایش عملکرد بهتری در زمان حضور در میدان داشته ولی شاید بازی نکردن در تمام دقایق بازی کار دست ستاره جوان تی‌تی‌ها داده است.

آقاسی مدافع امسال تراکتور هم که مدتی هست به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود، امیدوار بود با حضور در تبریز دوباره فرصت ملی‌پوش شدن را پیدا نکند ولی عملکرد فنی وی‌ چیزی نبوده که قلعه‌نویی ‌را قانع کند. باید به این‌ نکته هم اشاره داشت که مدافع خوزستانی همچنان ناهماهنگی‌های زیادی در بازی خود دارد و در بازی دیروز هم ممکن بود اشتباه بزرگ وی در لو دادن توپ منجر به گل استقلال خوزستان شود.

1997