پسر دروازه‌بان اسطوره‌ای منچستریونایتد به اندرلخت پیوست

پسر دروازه‌بان اسطوره‌ای منچستریونایتد به اندرلخت پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان باتجربه دانمارکی به تیم اندرلخت بلژیک پیوست.

به گزارش فوتبالی ، کسپر اشمایکل پس از فسخ قراردادش با نیس فرانسه در روز سه شنبه دوباره به فوتبال اروپا بازگشت. دروازه بان سابق لسترسیتی هفته گذشته پس از توافق با تیم فرانسوی برای فسخ کردن قراردادش در ساعات باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات، بدون تیم مانده بود اما مدت زیادی طول نکشید که این بازیکن 36 ساله با پیوستن به فوتبال بلژیک  و تیم آر اس سی اندرلخت، تیم جدیدی برای خود پیدا کرد. بنفش و سفید با اشمایکل قراردادی یک ساله امضا کردند که تا ژوئن 2024 اعتبار خواهد داشت.

اشمایکل پس از امضای قرارداد در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه اندرلخت گفت: «بعد از صحبت با مدیر عامل ورزشی تیم یعنی جسپر فردبیگ و مدیر تیم برایان ریمر ، در مورد پروژه ای که آنها در حال اجرا هستند بسیار هیجان زده شدم. اندرلخت یک باشگاه بزرگ و پرسابقه است و هم تیمی های سابقم از تیم های مختلف همیشه از شور و حال فوتبال در بین تماشاگران این تیم صحبت کرده بودند. این هدفی بود که من تصمیم گرفتم بخشی از آن باشم."  

اشمایکل پس از واگذاری جایگاه خود به عنوان دروازه بان اول نیس به مارسین بولکا که باشگاه از پاریس سن ژرمن به نیس پیوسته بود، این باشگاه فرانسوی را ترک کرد. او در ابتدای فصل گذشته پس از گذراندن 11 سال در لستر به این تیم لیگ ۱ پیوسته بود. گلر دانمارکی در دوران فوتبال خود 479 بازی برای لسترسیتی انجام داد و به آنها کمک کرد تا با قهرمانی در لیگ برتر در سال 2016 به غیرممکن‌ها دست یابند. او همچنین با این باشگاه جام حذفی و جام خیریه فوتبال انگلیس را به دست آورد و امیدوار است بتواند موفقیت هایش را در فوتبال هم بلژیک تکرار کند. اندرلخت فصل گذشته در رده یازدهم لیگ برتر بلژیک به کار خود پایان داد و در این فصل به دنبال بهبود جایگاه خود آن هم با اضافه شدن نفرات جدید خواهد بود. آنها پس از پیروزی در 4 بازی از 6 بازی ابتدایی خود در لیگ امسال و قرار گرفتن در رده دوم در جدول،  شروع خوبی در سوپر لیگ بلژیک داشته اند.

۱۰۰۹