آقاسی و روزهای دور از تیم ملی؛ باید بهتر شود

آقاسی و روزهای دور از تیم ملی؛ باید بهتر شود

پایگاه خبری فوتبالی- عارف آقاسی باوجود اشتباهاتی که داشته همچنان مورد اعتماد پاکو خمز است.

به گزارش فوتبالی، عارف آقاسی یکی از بازیکنان پر سر و صدای نقل و انتقالات بود که علیرغم تمایل استقلال به همکاری مجدد با او، به خاطر اینکه تراکتور، پیش قرارداد قابل توجهی به او داد به تراکتور پیوست.

با این وجود عملکرد عارف آقاسی در پنج بازی اخیر تراکتور در لیگ برتر و مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان در قواره نام خود و یک ستاره نبوده است. عارف در آخرین بازی تراکتور مقابل استقلال خوزستان که به برد تی‌تی‌ها هم انجامید، باوجود کلین‌شیت تیمش اشتباهات تاثیرگذاری داشت و بسیار خوش‌شانس بود که مهاجم جوان خوزستانی‌ها توپ لو داده شده وی را در موقعیتی تقریبا تک به تک تبدیل به گل نکرد.

البته شاید هم بتوان مدعی شد آقاسی هنوز نتوانسته خود را با سبکی که پاکو خمز می‌خواهد، هماهنگ کند. خواسته سرمربی اسپانیایی حتی از مدافعان وسط خود این است که بالا بازی کنند و با آفسایدگیری فضای ایجاد شده پشت خود را پوشش دهند و این موضوعی نیست که شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی که دو مدافع کلاسیک هستند و در سبک خود جزو بهترین‌ها هم می‌باشند، به آن عادت داشته باشند. با این وجود سرمربی تراکتور پشت دو مدافع میانی خود مانده و تغییری در زوج دفاعی خود ایحاد نکرده است.

در هر حال آقاسی که اردوی تیم ملی را هم از دست داد، این روزها در تمرین تراکتور مشغول به کار است تا علاوه بر تطبیق بیشتر با خواسته‌های پاکو خمز، با ارائه نمایش بهتر چشم امیر قلعه‌نویی را هم در اردوی بعدی تیم ملی بگیرد.

1997