اشتباه فاحش هافبک لیورپول مقابل تیم سابقش

اشتباه فاحش هافبک لیورپول مقابل تیم سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس مک آلیستر هافبک آرژانتینی با پیراهن لیورپول در مقابل تیم سابقش برایتون قرار گرفت اما در اولین حضورش نتوانست خاطره خوبی را ثبت کند و با اشتباهش، زمینه ساز گلزنی حریف شد.

به گزارش فوتبالی، سرخ ها در حالی مقابل برایتون قرار گرفتند که در همان شروع بازی، اشتباه مک آلیستر باعث شد تا برایتون پیش بیافتد. در حقیقت این بازیکن در مقابل هم تیمی های سابقش نتوانست نمایش جالبی داشته باشد و با یک حرکت اشتباه باعث شد تا توپ به سیمون آینگرا برسد تا این بازیکن دروازه آلیسون را باز کند. بدین ترتیب مک آلیستر در بازگشت به ورزشگاه تیم سابقش نتوانست حس خوبی را بروز بدهد.

مک آلیستر در تابستان گذشته با 35 میلیون پوند از برایتون به لیورپول ملحق شد. این بازیکن 112 بازی برای برایتون انجام داد که درخشش او در این تیم باعث شد تا به لیست تیم ملی آرژانتین راه پیدا کند و به قهرمانی مسابقات قطر برسد.

مک الیستر سخت در تلاش است تا در تیم لیورپول زیر نظر کلوپ نیز بدرخشد. در حال حاضر غیبت هافبک ها باعث شده تا این بازیکن 24 ساله فرصت بیشتری برای نشان دادن خودش داشته باشد. او بهتر از هر کسی می داند که نباید فرصت هایش را بیهوده هدر بدهد. لیورپول با دبل صلاح به بازی برگشت هر چند که دانک کار را به تساوی کشاند و تا دقایق پایانی، بازی با تساوی دو بر دو دنبال می شود.

4125