پرده برداری خطیر از دلیل جدایی منتظر محمد و آریا برزگر

پرده برداری خطیر از دلیل جدایی منتظر محمد و آریا برزگر

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل جدایی محمد و برزگر از استقلال مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، جدایی قرضی منتظر محمد کاپیتان تیم امید عراق که استقلالی ها حساب ویژه‌ای روی درخشش او باز کرده بودند و مهم تر از آن جدایی عجیب آریا برزگر حواشی زیادی را ایجاد کرد. دلایل مختلفی برای جدایی این دو بازیکن مطرح شد، از عدم تایید نکونام گرفته تا درآمد زایی از انتقال به تیم دیگر، نکونام در واکنش به جدایی منتظر محمد گفته بود:"من بازیکن عراقی را می‌خواستم اما دوستان می‌گفتند پول برای جذب بازیکن خارجی جدید نداریم؛ من هم وقتی دیدم می‌گویند پول نیست، گفتم بفرمایید! چون اگر پول نیست تا خارجی مدنظر مرا جذب کنند، پول برای این بازیکن (منتظر محمد) هم نیست و این هم باید برود!" و در خصوص جدایی آریا برزگر هم مدعی شده بود که در جریان جدایی برزگر نبوده است و بدون هماهنگی کادرفنی این بازیکن جدا شده است، البته مدیرعامل استقلال روی آنتن زنده فوتبال برتر گفته بود که 100 درصد با هماهنگی کادرفنی این بازیکن جدا شده است.

حالا علی خطیر در بخشی از صحبت هایش در برنامه شب های فوتبالی درخصوص دلیل جدایی این دو بازیکن هم توضیح داده است که مشخص می شود فقط به دلیل پر بودن سقف بودجه جدا شدند و خبری از عدم تایید یا درآمدزایی نیست.

 خطیر از دلیل جدایی محمد و برزگر اینگونه پرده برداشته است:"همین ارقام چهار، پنج، شش میلیارد را جمع بزنیم  زیاد است. مثل منتظر محمد یا برزگر که ۶ و ۷ میلیارد بودند. در مجموع بازهم سقفمان بالا می‌زد‌ مجبور شدیم این بازیکنان را از دست بدهیم.".

2636