افشاگری بعد از یک ماه؛ رونالدو به من گفت دروغگو!

افشاگری بعد از یک ماه؛ رونالدو به من گفت دروغگو!

پایگاه خبری فوتبالی – بعد از حدود یک ماه، مکالمه‌ای که بین مدافع پرسپولیس و کریستیانو رونالدو در ورزشگاه آزادی برقرار شد رمزگشایی شد.

به گزارش فوتبالی، محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به تازگی مصاحبه‌ای تصویری انجام داده است که حاوی نکات جالبی است.

یکی از جالب‌ترین نکات مربوط به بازی پرسپولیس و النصر عربستان در ورزشگاه آزادی و درگیری بین کنعانی و کریستیانو رونالدو بود.

در دقیقه 37 آن بازی در نزدیکی‌های محوطه جریمه رونالدو می‌‌خواست توپی را که به سمتش می‌آمد به مارسلو بروزویچ پاس بدهد. کنعانی از پشت سر به او نزدیک شد تا جلوی این کار را بگیرد.

در این نبرد رونالدو موفق بود و توپ را به همبازی‌اش رساند اما درست بعد از این که توپ را پاس داد پای کنعانی به پایش خورد. رونالدو بعد از این برخورد روی زمین افتاد و داشت از درد به خودش می‌پیچید. کنعانی هم که احتمال می‌داد داور خطای او را بگیرد و به او کارت زرد بدهد مثل رونالدو به زمین افتاد.

با دستور داور هر دو نفر به کنار زمین رفتند تا کار مداوا روی‌شان انجام شود. آنجا بود که بین دو نفر دیالوگ‌هایی رد و بدل شد. این طور به نظر می‌رسید که محمد حسین سعی دارد با خنده به رونالدو توضیح بدهد که قصد نداشته عمدا روی او خطا کند. اما انگار رونالدو توضیحات کنعانی را نمی‌پذیرفت.

کنعانی زادگان در مصاحبه اخیرش در این باره این طور توضیح داده است: «وقتی داشتیم به کنار زمین می‌رفتیم به رونالدو می‌گفتم به خدا من نزدم! اگر صحنه را دوباره نگاه کنید می‌بینید که رونالدو پای من را زد. اما رونالدو در جواب من گفت قسمِ دروغ نخور! گفت تو دروغگویی! بعد هم کنار زمین گفت اشکال ندارد و در فوتبال پیش می‌آید.» 

کنعانی زادگان در ادامه گفت: «بین دو نیمه هم در تونل به داور می‌گفت آنها می‌خواهند مچ پای مرا بزنند. در همان اوایل نیمه دوم هم میلاد سرلک به خاطر یک خطای معمولی کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. آن خطا که وسط زمین هم بود کارت نداشت اما چون رونالدو با داور حرف زده بود داور تحت تاثیر قرار گرفت و کارت زرد دوم را داد.»

1359