نسایی در یک دقیقه همزمان به استقلال و تراکتور گل زد! (ویدیو)

نسایی در یک دقیقه همزمان به استقلال و تراکتور گل زد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - امیرمحمد نسایی یکی از بازیکنان موثر شمس‌آذر در طول این هفته‌ها بوده و توانسته دروازه استقلال و تراکتور را باز کند.

به گزارش فوتبالی، شمس‌آذر قزوین پس از شروع مجدد لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته و‌ توانسته از سه بازی بسیار سخت مقابل تراکتور، فولاد و استقلال ۷ امتیاز بگیرد و سر و سامانی به وضعیت خود در جدول رده‌بندی بدهد.

این امتیازات شیرین شاگردان سعید دقیقی اکثراً با بازیکنان کم نام و نشان به دست آمده تا ارزش کار قزوینی‌ها مشخص شود. یکی از این بازیکنان که شاید کمتر نام وی را شنیده بودیم، امیرمحمد نسایی است؛ بازیکنی که توانسته در طول این سه هفته دروازه تراکتور و استقلال را باز کند تا یکی از موثرترین بازیکنان تیم سبزپوش باشد.

مورد جالب گلهای نسایی

اما نکته جالب و عجیب گلزنی نسایی به دو تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران به شباهات گل‌های به ثمر رسیده وی برمی‌گردد. این بازیکن در یک دقیقا مشابه و دقیقاً از یک مسیر مشخص و با پاس گل علی‌اصغر اعرابی موفق به باز کردن دروازه سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی شده تا این تشابهات عجیب و غریب سوژه رسانه رسمی باشگاه شمس‌آذر هم شده باشد و تیم قزوینی با انتشار کلیپ این دو گل به این تشابهات پرداخت ویژه‌ای داشته است.

1997