توقع هواداران پرسپولیس از حسینی؛ وارد عمل شو سید!

توقع هواداران پرسپولیس از حسینی؛ وارد عمل شو سید!

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران پرسپولیس از کاپیتان سابق‌شان توقع دارند جای خالی کریم باقری را پر کند.

به گزارش فوتبالی، شکست مقابل سپاهان برای پرسپولیس تبعات ناخوشایند زیادی داشته است. سقوط به رده سوم کوچکترینِ این تبعات بوده است. حالا باشگاه دارد اتفاقاتی را تجربه می‌کند که در سال‌های گذشته کمتر شاهد آن بوده است.

بعد از لغو تمرین روز گذشته، پرسپولیسی‌ها امروز دوباره در ورزشگاه شهید کاظمی دوباره دور هم جمع شدند تا تمرین کنند. در این تمرین ملی‌پوشان پرسپولیس و بازیکنان خارجی این تیم غایب بودند.

این اولین تمرین پرسپولیسی‌ها بعد از بیانیه عجیب و جنجالی روز گذشته بازیکنان بازیکنان علیه مدیریت تیم به ویژه رضا درویش مدیر عامل باشگاه بود. از آنچه در تمرین امروز روی گذشته است خبری منتشر نشده است.

اما بعد از اتفاقات روزهای اخیر، بحثی در بین هواداران پرسپولیس شکل گرفته است. آنها معتقدند نقش کسی مثل سید جلال حسینی در این روزها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. کاپیتان سابق پرسپولیس بعد از سال‌ها بازی در این تیم بالاخره به کادر فنی پیوست. 

اما فارغ از مسائل فنی و تلاش او برای قدم گذاشتن در راه مربیگری، هواداران پرسپولیس از او توقع دارند نقش پررنگ‌تری در آرام کردن اوضاع تیم ایفا کند. آنها معتقدند حالا که کریم باقری از تیم جدا شده است حسینی باید نقش پررنگ‌تری در تیم ایفا کند.

او رابطه خوبی با بازیکنان دارد و از این گذشته وقتی هم بازی می‌کرد بارها در شرایط مشابه قرار گرفته بود. حسینی در شرایط مشابه همیشه سعی داشت اوضاع را آرام کند و به بازیکنان در شرایط کمک کند.

او خودش هم می‌داند که تقابل بازیکنان با مدیران باشگاه هرگز نتایج مثبتی برای تیم نداشته است. سید جلال حالا می‌تواند وارد عمل شود و با استفاده از تجربه‌اش به بازیکنان انگیزه درست و مثبتی برای ادامه راه بدهد.

او هم به لحاظ شخصیت و هم به لحاظ موقعیت توانایی و اجازه این را دارد که از بازیکنان بخواهد کار درست را انجام بدهد. شاید کاراکترش با کاراکتری مثل کریم باقری تفاوت‌هایی هم داشته باشد اما از او انتظار می‌رود در شرایط بحرانی نقش پررنگ‌تری ایفا کند.

1359