خبر خوب برای نکونام؛ همه مهاجمان استقلال گل می‌زنند

خبر خوب برای نکونام؛ همه مهاجمان استقلال گل می‌زنند

پایگاه خبری فوتبالی– برد استقلال در یک بازی دوستانه، به یک دلیل خاص، باعث خوشحالی جواد نکونام شده است.

به گزارش فوتبالی، بازی‌های لیگ برتر به خاطر حضور 3 تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا موقتا تعطیل است و به همین دلیل تیم‌هایی که در آسیا نیستند برای حفظ آمادگی خودشان، بازی‌های دوستانه و تدارکاتی انجام می‌دهند.

یکی از این بازی‌های تدارکاتی روز گذشته در زمین چمن کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد. در این بازی استقلال مقابل تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه قرار گرفت و موفق شد با 4 گل این تیم را شکست بدهد.

نکته قابل توجه در این بازی این بود که همه گل‌های استقلال را مهاجمان این تیم زدند. گل اول را پیمان بابایی روی پاس به عقب گوستاوو بلانکو زد و گل دوم را هم خود بلانکو در موقعیت تک‌به‌تک به صورت چیپ وارد دروازه کرد. 

روی گل سوم مهرداد محمدی با حرکات خاص خودش از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه زمینی پای چپ دروازه را باز کرد. گل چهارم هم روی یک کرنر و با ضربه سر آرمان رمضانی زده شد.

آمادگی و گلزنی مهاجمان استقلال حتی اگر در بازی دوستانه با یک تیم لیگ یکی باشد خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران این تیم است. به خصوص این که استقلال روز شنبه هفته آینده یک بازی نسبتا سخت در اهواز مقابل فولاد در پیش دارد.

بعد از آن هم نوبت به دربی و بازی حساس با پرسپولیس در روز 23 آذر می‌رسد. جواد نکونام از این که در آستانه دربی مهاجمان سرحال و آماده‌ای را داشته باشد بسیار خوشحال است.

1359