نگرانی بزرگ نساجی؛ بازی با دروازه‌بان بی‌تجربه مقابل ستارگان الهلال

نگرانی بزرگ نساجی؛ بازی با دروازه‌بان بی‌تجربه مقابل ستارگان الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - رشید مظاهری به دلیل سرماخوردگی با کاروان نساجی به عربستان سفر نکرده است.

به گزارش فوتبالی، نساجی در آخرین ماجراجویی آسیایی خود باید فردا در ریاض به مصاف الهلال عربستان برود. دیداری که باتوجه به ستارگان این تیم متمول قطعاً دردسرهای زیادی برای قائمشهری‌ها خواهد داشت و سرماخوردگی نابه‌هنگام رشید مظاهری هم به آن اضافه شده است.

کاروان نساجی در حالی برای این بازی به عربستان سفر کرده که سه بازیکن خود را در این مسابقه نخواهد داشت. محمدرضا عباسی به دلیل مصدومیت، رشید مظاهری به دلیل سرماخوردگی و امیرمهدی جانملکی به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز نمی‌توانند فردا مقابل الهلال بازی کنند و همراه نساجی به عربستان سفر نکرده‌اند.

اما غیبت مظاهری از همه نگران‌کننده‌تر است چرا که دروازه‌بان دوم نساجی یک دروازه‌بان کاملا بی‌تجربه برای این دیدار سنگین آسیایی در خارج از خانه است. حسین خطیر سنگربان ۲۳ ساله قائمشهری است که این فصل صرفاً یک بازی انجام داده و آن هم دیدار قبلی مازنی‌ها برابر ممبای‌سیتی هند بود که رحمتی باتوجه به سهولت این مسابقه از خطیر استفاده کرد.

خطیر در طول دوران فوتبال خود کلا ۸ بازی انجام داده است؛ یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا که به آن اشاره شد و ۷ بازی در لیگ برتر در سال‌های حضورش در نساجی که آخرین آن به لیگ بیست و یکم باز‌میگردد که پس از اخراج علیرضا حقیقی، این بازیکن به مدت یک دقیقه درون دروازه نساجی برابر سپاهان ایستاد!

حال این دروازه‌بان کم‌تجربه و جوان باید در یک بازی سنگین آسیایی در ریاض مقابل تیمی تا دندان مسلح و خطرناک قرار بگیرد و این موضوع طبیعتاً نگرانی بزرگی برای سید مهدی رحمتی است و باید دید نتیجه کار چه خواهد شد.

1997