وقتی مدافع چلسی ناگهان خوشحالی گل خود را متوقف کرد

وقتی مدافع چلسی ناگهان خوشحالی گل خود را متوقف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کولویل بازیکن چلسی شب گذشته وقتی که فهمید در مقابل تیم سابقش برایتون گلزنی کرده، به شکلی ناگهانی خوشحالی خود را متوقف کرد!

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو و تیمش پس از شروع ناامیدکننده فصل، در مقابل برایتون پیروزی شیرینی کسب کردند. انزو فرناندز هافبک آرژانتینی در دقیقه هفدهم گل اول آبی پوشان لندنی را به ثمر رساند.  کمتر از پنج دقیقه بعد نوبت کولویل بود تا گل دوم را ثبت کند. کولویل بعد از گلش قصد خوشحالی را داشت و دستانش را به سوی آسمان برد اما ناگهان خوشحالی خود را متوقف کرد چرا که یادش آمد که مقابل تیم سابقش برایتون گل زده است و بدین ترتیب از هواداران تیم سابقش عذرخواهی کرد. 

کولویل در فصل 23-2022 به صورت قرضی در برایتون حضور داشت که با عملکرد خوبش در این تیم، به بازیکن محبوبی میان هواداران تبدیل شد.  در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، برایتون می خواست کالویل را حفظ کند اما چلسی مانع از جدایی او شد. این بازیکن در این فصل نقش مهمی در تیم پوچتینو داشته است. 

کالویل پس از ترک برایتون در پیامی از هواداران تیم تیم تشکر کرده بود:" باعث افتخارم بود که نقش کوچکی در موفقیت باشگاه در فصل گذشته ایفا کردم. به من این فرصت را دادید تا در لیگ انگلیس بازی کنم آن هم در زمانی که باشگاه دیگری به من این فرصت را نداده بود."

4125