ادعای مجری برنامه فوتبال برتر: کارلوس کی‌روش در آستانه برکناری از تیم ملی قطر!

ادعای مجری برنامه فوتبال برتر: کارلوس کی‌روش در آستانه برکناری از تیم ملی قطر!

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای محمدحسین میثاقی، کارلوس کی‌روش در آستانه برکناری از تیم ملی قطر قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران است که بعد از حضور مجدد خود در تیم ملی و نتایج ناامیدکننده در جام جهانی قطر از جمله باخت پرگل به انگلیس و شکست حیثیتی برابر آمریکا، با استقبال فدراسیون مهدی تاج برای تمدید قرارداد، مواجه نشد تا او سرمربی تیم ملی فوتبال قطر شود.

با این حال کی‌روش در فوتبال قطر هم منتقدین خاص خود را پیدا ‌کرد. منتقدانی که معتقدند این سرمربی پرتغالی نتوانسته همراه با میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ خوب نتیجه بگیرد و باید کنار گذاشته شود.

در همین راستا محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر دیشب ادعای جالبی داشت. طبق گفته این مجری، وی از دوستان ژورنالیست قطری خود شنیده که کی‌روش در فاصله بسیار کم تا جام ملت‌های آسیا در آستانه برکناری قرار گرفته است!

طبق ادعای میثاقی بازیکنان قطری اعلام کرده‌اند نمی‌توانند با سرمربی پرتغالی کار کنند و البته وی به امکانات کمپ اسپایر که بهترین پزشکان را دارد و تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی و تاتنهام هم از آن استفاده می‌کنند، اعتقادی ندارد و خودش فیزیوتراپ و پزشک آورده است! میثاقی حتی اینجا با کنایه می‌گوید که کارلوس در ایران با خود مدیر رسانه‌ای هم آورده بود که البته در این باره او درست می گفت.

در نهایت مجری برنامه فوتبال برتر با خنده‌ای اظهار داشت امیدوار است هر چه به صلاح و خیر تیم ملی ایران است، اتفاق بیفتد!

1997