کامیابی‌نیا: همه تلاش می‌کنند ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانند

کامیابی‌نیا: همه تلاش می‌کنند ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد اوت دستی یکی از تاکتیک‌هایی است که ذوب‌آهن از آن استفاده می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی انجام نداد، اما در روز بدمان یک امتیاز گرفتیم. باید فیلم بازی را ببینیم و اگر می‌خواهیم بالای جدول بمانیم، تلاش بیشتری کنیم.

وی در مورد نتیجه‌گیری خوب ذوب‌آهن با هدایت محمد ربیعی تصریح کرد: مربی بسیار خوبی داریم و همه تلاش می‌کنند ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانند. امیدوارم بتوانیم بازی به بازی پیش رفته و امتیازهای لازم را بگیریم و شخصیتی که چند سال گذشته از دست رفته بود را، به ذوب‌آهن بازگردانیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به اینکه بازیکنان و مربیان تیمش اعتقاد دارند اوت دستی تاکتیک آخر این تیم است، گفت: دقیقاً همینطور است. امسال ببینید ذوب‌آهن چقدر متفاوت شده است. اوت دستی نیز یک تاکتیک است و بازیکنی داریم که می‌تواند اوت پرتاب کند و اگر تیم‌های حریف نیز این شرایط را داشته باشند از این تاکتیک استفاده می‌کنند. 

2636