نگاهی به نتایج هفته دهم لیگ امارات؛ شاگردان مجیدی در رده نهم

نگاهی به نتایج هفته دهم لیگ امارات؛ شاگردان مجیدی در رده نهم

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ امارات هفته پر گلی را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، میزان گلزنی در هفته دهم لیگ امارات با پیروزی های بزرگ تیم های شباب الاهلی و عجمان افزایش یافت و تعداد گل های زده شده با 4.7 گل در هر مسابقه به 33 گل رسید. این هفته همچنین شاهد 6 کارت قرمز، 33 کارت زرد و 6 ضربه پنالتی بود که از این تعداد 3 ضربه از دست رفت.

الوصل با حفظ برتری و عدم شکست با تساوی 2-2 مقابل الوحده به صدر جدول بازگشت و امتیاز خود را به 24 رساند و الوحده با 17 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. 

شباب الاهلی با پیروزی 7 بر 0 مقابل الامارات، به امتیاز 20 رسید و در رده دوم ایستاد و الامارات همچنان با 5 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند، این اولین بار است که شباب الاهلی از زمان پیروزی مقابل الفجیره (8-1) در اوت 2015، 7 گل در لیگ به ثمر رسانده است.

اتحاد کلبا و العین به تساوی 2-2 رسیدند و اتحاد کلبا با 12 امتیاز در رده نهم باقی ماند، العین با 19 امتیاز نتوانست مقام دوم را از شباب الاهلی پس بگیرد و سوم شد.

الشارجه با پیروزی 4-1 مقابل حتا به امتیاز 17 رسید و در رده چهارم قرار گرفت، حتا با 4 امتیاز در قعر جدول باقی ماند. 

البطائح با شکست 2-1 بنی یاس امتیاز خود را به 15 رساند و در رده پنجم قرار گرفت و بنی یاس در امتیاز 13 باقی ماند و به رده هشتم جدول سقوط کرد.

عجمان به پیروزی پر گل (5-1) مقابل الجزیره دست یافت که دومین پیروزی عجمان در این فصل بود و امتیاز خود را به 10 رساند و به رده یازدهم صعود کرد.

در حالی که الجزیره تمام نیمه دوم را با 9 بازیکن بازی کرد، چهارمین باخت خود را در این فصل متحمل شد و امتیازش در 14 متوقف شد و در رده هفتم قرار گرفت.

خورفکان با شکست 3-1 النصر امتیاز خود را به 10 رساند و به رده دهم صعود کرد و النصر  9 امتیازی باقی ماند و به رده دوازدهم سقوط کرد.

2636