مهدی عبدی دوباره تعویض طلایی تراکتور شد

مهدی عبدی دوباره تعویض طلایی تراکتور شد

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی عبدی در روزی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود، چهارمین و پنجمین گل فصلش را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حالی در روز محرومیت هواداران خود در تبریز به مصاف پیکان رفته که این تیم با خوش‌شانسی تا بدینجا توانسته با یک گل از میهمان خود پیش بیفتد.

این در حالی است که تیم تهرانی نیمه اول توسط سامان نریمان‌جهان به گل رسید که داور مسابقه این گل را نپذیرفت ؛ گلی که بسیار مشکوک بود و نریمان‌جهان هم معتقد بود داور مسابقه به اشتباه آفساید اعلام کرده است.

تی‌تی‌ها همچنین در روز کم‌موقعیتی که دارند، با اخراج صفا هادی هم روبه‌رو شدند تا کار برای پاکو خمز و شاگردانش بسیار سخت شود.

با این حال حضور تعویضی مهدی عبدی در نیمه دوم برای پاکو خمز طلایی شد تا قرمزها برخلاف جریان بازی پیش بیفتند. مهدی عبدی این فصل با انتقادات زیادی روبه‌روست و سرمربی اسپانیایی ترجیح داده بود در این بازی از گوستاوو واگنین به عنوان مهاجم غیرتخصصی در پست مهاجم هدف بهره بگیرد؛ با این حال حضور تعویضی مهاجم قرضی سرخ‌پوشان قفل بازی را برای خمز باز کرد و این مهاجم برای دومین بار در طول فصل به عنوان تعویضی طلایی شناخته می‌شود.

مهاجم قائمشهری که در دقیقه ۶۷ وارد میدان شد، دقیقه ۷۱ توانست دروازه محمد ناصری را باز کند تا وی صرفاً ۴ دقیقه پس از حضور در میدان برای چهارمین بار در طول فصل طعم شیرین گلزنی را چشیده باشد. او در دقیقه 91 هم گل دوم تراکتور را به ثمر رساند تا خیال شاگردان خمز از برد در این بازی خانگی راحت شود.

عبدی پیش از این و در بازی با مس رفسنجان در حضور تعویضی خود توانسته بود با باز کردن دروازه نارنجی‌پوشان اولین برد فصل را به پاکو خمز هدیه دهد.

1997