اشتباه مهلک آقاسی به خیر گذشت/ پورحمیدی خندید، عنایتی حرص خورد!

اشتباه مهلک آقاسی به خیر گذشت/ پورحمیدی خندید، عنایتی حرص خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - اشتباه بزرگ عارف آقاسی با بی‌دقتی مدافع جوان پیکان برای تراکتور به خیر گذشت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حالی با دو گل از سد پیکان گذشت که تیم تهرانی نمایش بدی هم نداشت و موقعیت‌های خوبی مقابل دروازه حسین پورحمیدی از دست داد. از گل آفساید سامان نریمان‌جهان که پیکانی‌ها معتقد بودند صحیح بوده تا موقعیت تک به تک امیر طاهر با حسین پورحمیدی که با بی‌دقتی این مدافع جوان درون دروازه جای نگرفت.

در شرایطی که بازی دو تیم با تساوی بدون گل در حال انجام بود، در دقیقه ۳۳ عارف آقاسی پاس ارسال شده را نتوانست به خوبی کنترل کند و امیر طاهر با توپ‌ربایی از این مدافع گران‌قیمت با حسین پورحمیدی تک به تک شد.

طاهر در شرایطی این موقعیت طلایی را از دست داد که سه بازیکن پیکان در صحنه حضور داشتند و این بازیکن می‌توانست با یک پاس ساده حامد پاکدل را در به ثمر رساندن گل مقابل تیم سابق خود همراهی کند.

با این وجود مدافع چپ جوان خودروسازان با بی‌دقتی این موقعیت را از دست داد تا عارف آقاسی و حسین پورحمیدی نفس راحتی بکشند و البته غلامرضا عنایتی هم کنار زمین حرص و جوش بخورد. توپی که شاید اگر وارد دروازه می‌شد، سرنوشت این مسابقه به کل تغییر می‌کرد.

آقاسی البته در مجموع بازی عملکرد خوبی داشت ولی این مدافع ۲۶ ساله نشان داده گاهاً اشتباهات بد و مهلکی می‌کند. از جمله اشتباه وی در این مسابقه و یا بازی با هوادار که حریف تراکتور باز هم با بی‌دقتی موقعیت تک به تک را خراب کرد.

1997