شایعه جذاب در فوتبال ایران؛ دژاگه به هوادار می‌رود؟

شایعه جذاب در فوتبال ایران؛ دژاگه به هوادار می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی – بعد از این که مسعود شجاعی سرمربی هوادار شد حالا خبر رسیده احتمال پیوستن اشکان دژاگه به این تیم بالاست.

به گزارش فوتبالی، مدت‌ها بود خبری از اشکان دژاگه در رسانه‌ها مطرح نمی‌شد. اما حالا و در اتفاقی جذاب به نظر می‌رسد باید منتظر پیوستن او به یک تیم تهرانی باشیم. این تیم نه استقلال است و نه پرسپولیس؛ مقصد احتمالی اشکان هوادار است!

آخرین باشگاهی که اشکان در آن بازی کرده بود فولاد خوزستان بود. نکته جالب این که آخرین باری هم که اشکان در یکی از استادیوم‌های ایران دیده شد اواسط مهرماه و در بازی هوادار و فولاد بود که با برتری یک بر صفر فولاد تمام شد. حالا قرار است اشکان بعد از پایان کارش در فولاد به هوادار برود.

آخرین بازی اشکان در فوتبال ایران مربوط به هفته سی‌ام لیگ گذشته بود. جایی که فولاد و آلومینیوم به تساوی دو بر دو رسیدند. آخرین گلی هم که دژاگه برای فولاد زده بود روز جمعه 4 شهریور 1401 و در بازی با تراکتور بود.

پس از پایان فصل گذشته و با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فولاد، این باشگاه دیگر تمایلی به تمدید قرارداد و ادامه همکاری با دژاگه نداشت. قبل از شروع فصل جدید خبرهایی درباره مذاکره استقلال با این بازیکن منتشر شد که خود اشکان این موضوع را تکذیب کرد.

اشکان البته پیشنهادهایی داشت اما درباره پیشنهادهایش گفت: «چند پیشنهاد داشتم و به همه تیم‌های ایرانی احترام می‌گذارم اما حاضر نیستم هر جایی بازی کنم.» 

حالا و در آستانه پایان نیم‌‌فصل اول لیگ برتر، مسعود شجاعی جایگزین محمود فکری در هوادار شده است. شجاعی با اشکان رفاقت و دوستی نزدیکی دارد. اشکان هم در این مدت خودش به صورت انفرادی تمرین کرده است و وضعیت بدنی بدی ندارد.

هوادار تا اینجای فصل نتایج خوبی نگرفته و خیلی روشن است که در نیم‌فصل باید تقویت شود. یکی از بازیکنانی که می‌تواند به این تیم کمک کند اشکان دژاگه است. ضمن این حضور اشکان در این باشگاه می‌تواند به جذابیت‌های فوتبال ایران اضافه کند.

1359