بازگشت کنعانی به تمرین پرسپولیس با انبوهی از شایعه

بازگشت کنعانی به تمرین پرسپولیس با انبوهی از شایعه

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع جنجالی پرسپولیس در حالی به تمرینات تیم برگشته که طی چند روز شایعات زیادی پیرامون جدایی او مطرح شده بود.

به گزارش فوتبالی، اظهار نظر جنجالی حسین کنعانی‌زادگان در خصوص وارد کردن خودروی 100 میلیاری کار دست او داد و طبق ادعای برخی رسانه‌ها این بازیکن مورد غضب هم تیمی‌هایش در پرسپولیس و تیم ملی قرار گرفت.

حواشی ایجاد شده پیرامون او به قدری زیاد بود که یحیی تصمیم گرفت در بازی مقابل شمس‌آذر او را از ترکیب تیم کنار بگذارد و از زوج فرجی - گولسیانی در قلب دفاع استفاده کند.

گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با شمس‌آذر، دلیل کنار گذاشتن کنعانی را "عدم تمرکز او در تمرینات" عنوان کرد و گفت در این باره با او صحبت خواهد کرد.

طی چند روز گذشته شایعات مختلفی درباره این مدافع ملی‌پوش به گوش می‌رسید. از برنامه کنعانی برای جدایی از پرسپولیس و بازگشت به فوتبال قطر گرفته تا تهدید این بازیکن توسط یحیی مبنی بر اینکه اگر نتواند شرایطش را در تیم بهبود بخشد، امکان کنار گذاشتنش از پرسپولیس وجود دارد!

در چنین شرایطی، کنعانی‌زادگان یکی از مهمترین سوژه‌های تمرین امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی بوده است. بازیکنی که علیرغم شایعات منتشرشده در موردش، خیلی بعید است که در نیم‌فصل دوم، پیراهن پرسپولیس را با تیم دیگری عوض کند به خصوص آنکه مرتضی پورعلی‌گنجی هم تا چند ماه آینده، شرایط بازی ندارد.

7474