اعتراض یورگن کلوپ به مردود شدن گل لیورپول مقابل برنلی

اعتراض یورگن کلوپ به مردود شدن گل لیورپول مقابل برنلی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال لیورپول به تصمیم داور در مورد مردود کردن گل هاروی الیوت اعتراض کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول در دیدار هفته ۱۹ لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه شهر برنلی مقابل این تیم با ۲ گل به برتری رسید تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند. لیورپول می توانست در این دیدار حریف را سه گله کند اما یکی از گل‌های بازی که توسط هاروی الیوت به ثمر رسید توسط داور بازی مردود اعلام شد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پس از پایان این بازی گفت: "واقعا بازی سختی بود. برای من البته عجیب بود که چرا نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. البته این اتفاق افتاد ولی باز هم داوران حق تیم را از ما گرفتند. ما می‌توانستیم گل های بیشتری را بزنیم. برنلی هم البته چند موقعیت داشت اما ما ۱۰۰ درصد لیاقت برد را داشتیم. خوشحالم که در این بازی دو مهاجم عالی داشتیم هم ژوتا و هم نونیز. ژوتا برای حضور در ترکیب تیم نیاز به آمادگی بیشتر داشت و با نظر تیم پزشکی خوشبختانه به بازی رسید."

کلوپ در مورد برنامه فشرده لیگ برتر انگلیس در آستانه سال جدید میلادی گفت: "ما باید آرامش خود را در این شرایط سخت حفظ کنیم. من دقیقا می‌دانم که این دوره سختی است زیرا بارها آن را تجربه کرده ام.وقتی امتیازی را از دست می دهید آن هم در این برهه سخت واقعا جبران کار بسیار سخت خواهد بود چون هم فاصله بازی ها کم است و هم رقبا بسیار سرسخت هستند."

یورگن کلوپ با پیروزی مقابل برنلی  با کسب ششمین برد در روز باکسینگ‌ دی، با پشت سر گذاشتن مائوریسیو پوچتینو، بهترین آمار را در تاریخ لیگ برتر انگلیس ثبت کرد.

۱۰۰۹