تاتنهام پس از 1837 روز بالاخره بدون زوج طلایی‌اش پیروز شد

تاتنهام پس از 1837 روز بالاخره بدون زوج طلایی‌اش پیروز شد

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی 3-2 تاتنهام هاتسپر مقابل برنتفورد، نخستین برد سفیدهای شمال لندن بدون هری کین و سون هیونگ مین بود.

به گزارش فوتبالی، زوج هری کین و سون هیونگ مین، از ارکان اصلی موفقیت‌های تاتنهام در سال‌های اخیر بوده است. آن‌ها با کمک این دو بازیکن تاثیرگذار، در جمع تیم‌های بالانشین لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کردند. این دو بازیکن در مجموع 435 گل برای تاتنهام به ثمر رساندند که آمار فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

اما جالب است که بدانید پیروزی شب گذشته تاتنهام مقابل برنتفورد، در حالی رقم خورد که در پنج سال اخیر، این تیم هرگز نتوانسته بود بدون حضور هری کین و سون هیونگ مین در ترکیب اصلی، در یک بازی پیروز شود.

سون هیونگ مین در حال حاضر به همراه تیم ملی کره جنوبی در قطر به سر می‌برد و برای دیدار حساس تیمش مقابل تیم ملی استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود. هری کین نیز در ابتدای فصل تاتنهام را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد و دیگر برای سفیدها بازی نمی‌کند. این اتفاقات باعث شدند تا تاتنهام پس از پنج سال بالاخره بتواند در یک بازی بدون این دو ستاره برنده از میدان خارج شود.

1837 روز طول کشید تا تاتنهام در یک مسابقه بدون کین و سون در تیم اسپرز پیروز شود. در طی این مدت پنج سرمربی به تاتنهام آمدند و رفتند. آخرین باری که آنها بدون این زوج پیروز شدند، در 20 ژانویه 2019 بود که توانستند فولام را از پیش رو بردارند. 

1428