مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از نگاه گواردیولا

مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از نگاه گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که آن ها در رقابت بسیار بزرگ و سختی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار دارند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از گذشت بیست و دو هفته از رقابت های لیگ برتر انگلستان، لیورپول با 51 امتیاز در صدر، منچسترسیتی و آرسنال با 46 امتیاز در رده های دوم و سوم و تاتنهام و استون ویلا با 43 امتیاز در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند. البته سیتیزن ها یک بازی کمتر از بقیه دارند که در صورت پیروزی و کسب 3 امتیاز، می توانند فاصله خود را با لیورپول به 2 امتیاز کاهش دهند. 

به نقل از سایت میرر، گواردیولا راجع به رقابت قهرمانی بین تیم های لیورپول، سیتی و آرسنال گفت: "فکر می کنم بیشتر از 3 تیم مدعی قهرمانی باشند. تاتنهام هنوز در کورس است، استون ویلا همچنان در حال رقابت است و همه چیز ممکن است تغییر کند. وقتی بازی آرسنال را تماشا می کنم، می بینم که آن ها در بسیاری از موقعیت ها روی حریف کنترل کامل دارند و این موضوع راجع به لیورپول نیز صدق می کند.وقتی شما بازی های این دو تیم را تماشا می کنید، می بینید که از حریفان خود بهتری هستند. البته آن ها ممکن است شکست بخورند، اما از نظر فنی بهتر هستند."

4416