تسویه حساب بعد از 9 سال؛ سون از استرالیا انتقام گرفت

تسویه حساب بعد از 9 سال؛ سون از استرالیا انتقام گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- سون هیونگ مین بالاخره بعد از 9 سال با استرالیا تسویه حساب کرد و انتقامش را از کانگوروها گرفت.  

به گزارش فوتبالی، پیش از جدال شب گذشته کره‌جنوبی و استرالیا این دو تیم برای آخرین بار در یک دیدار رسمی در دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا 2015 به مصاف هم رفتند که در آن بازی دراماتیک و سراسر هیجان، شاگردان آنژه پوستکوگلو توانستند در وقت‌های اضافه و با نتیجه دو بریک کره جنوبی تحت هدایت اولی اشتیلیکه را شکست بدهند و برای اولین بار در چهارمین دوره حضورش در جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.  

بعد از آن مسابقه، طلسم قهرمان نشدن کره‌جنوبی در جام ملت‌های آسیا به شش دهه رسید تا به این شکل کانگوروها داغ بزرگی را بر دل چشم بادامی‌ها بگذارند؛  

با این حال بعد از گذشت 9 سال و دقیقا در جام ملت‌های آسیا، کره‌جنوبی فرصت این را پیدا کرد تا مهمان ناخوانده فوتبال آسیا را نقره داغ کند و انتقام خودش را از این تیم بگیرد.  

 شاید درخشش سون هیونگ مین مقابل استرالیا دراماتیک‌ترین اتفاق ممکن بود؛ سون در آن فینال سال 2015 زننده تنها گل تیمش بود اما گل او برای فتح جام کافی نبود.  

شب گذشته اما سون با گرفتن یک پنالتی و به ثمر رساندن یک گل استثنایی از روی یک ضربه کاشته به بهترین شکل ممکن از استرالیایی‌ها انتقام گرفت و با آن‌ها تسویه کرد.  

  

9098