سرمربی سابق رم به لیست گزینه‌های جانشینی کلوپ اضافه شد

سرمربی سابق رم به لیست گزینه‌های جانشینی کلوپ اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- جاناتان جانسون، خبرنگار و کارشناس فوتبال فرانسه اعتقاد دارد فونسکا، سرمربی لیل فرانسه می‌تواند گزینه جذابی برای لیورپول باشد.

به گزارش فوتبالی، جاناتان جانسون، خبرنگار فوتبال فرانسه، پائولو فونسکا، سرمربی فعلی لیل را گزینه مناسبی برای لیورپول می‌داند و معتقد است لیورپول ممکن است در تابستان برای به خدمت گرفتن او تلاش کند.

جانسون در مصاحبه اختصاصی با رسانه CaughtOffside اظهار داشت که بعید است مدیران لیورپول از میان سرمربیان تیم‌های فرانسوی، جانشین یورگن کلوپ را انتخاب کنند؛ اما با این حال، پائولو فونسکا می‌تواند یک گزینه جذاب برای قرمزهای مرسی ساید باشد.

او اضافه کرد: «اگر صادقانه بخواهم بگویم، هیچ مربی‌ای در لیگ فرانسه نیست که بتواند چنین پروژه بزرگی را رهبری کند، اما اگر از من بخواهید یک نام برایتان معرفی کنم؛ انتخاب من پائولو فونسکای پرتغالی است. او تجربه خوبی در آ اس رم کسب کرد و عملکردش در لیل نیز قابل توجیه و دفاع است.»

او همچنین اضافه کرد که فونسکا شاید بتواند برای بارسا نیز گزینه مناسبی باشد.

این در حالی است که لیورپول وضعیت ژابی آلونسو را زیر نظر دارد و قصد دارد ستاره سال‌های نه‌چندان دور خط هافبک خود را بار دیگر به آنفیلد برگرداند، اما این بار به عنوان سرمربی.

اما لیورپول کار راحتی ندارد. با توجه به نتایج درخشانی که آلونسو در بایرلورکوزن به دست آورد؛ احتمالا تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ و بارسلونا که در تابستان به دنبال سرمربی می‌گردند هم به سراغش بروند و یک رقابت تناتنگ با لیورپول داشته باشند.

اگر گزینه ژابی آلونسو منتفی شود، باید دید فونسکا به لیست گزینه‌های مدیران لیورپول اضافه می‌شود یا آن‌ها مربیان دیگری را زیر نظر دارند.

1428