تراکتوری تازه‌وارد و‌ انگیزه بالا برای پرسپولیس

تراکتوری تازه‌وارد و‌ انگیزه بالا برای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر جدید تراکتور انگیزه بالایی برای حضور در ترکیب تیمش از همان بازی ابتدایی دارد.

به گزارش فوتبالی، سجاد آشوری اولین خرید زمستانی تراکتور بود. بازیکنی که پس از جدایی از ذوب‌آهن به جمع تی‌تی‌ها پیوست تا جایگزین یکی از دو وینگری باشد که تراکتور پس از پایان نیم‌فصل اول به دلیل مصدومیت از دست داد.

حضور آشوری در تراکتور با توجه به وسواس شدید خمز روی بازیکنان جذب شده و دیپورت رومل کیوتو نشان می‌دهد که سرمربی اسپانیایی از این خرید رضایت داشته و البته آشوری تنها بازیکن جدید تراکتور است که فرصت همراهی تیمش در اردوی ترکیه را داشت تا با سبک و سیاق سرمربی جدید خود بیشتر آشنا شود.

وینگر قائمشهری که این روزها حضوری پرانگیزه در تمرینات تیمش دارد و در بازی دوستانه اخیر تراکتور هم موفق به گلزنی شد، امیدوار است در اولین بازی تراکتور در نیم‌فصل دوم برابر پرسپولیس در ترکیب ابتدایی قرار گیرد و به نوعی در تیم جدید خود خیلی زود فیکس شود.

البته آشوری برای این مهم رقیبانی هم دارد و با دو بازیکن خارجی تراکتور رقابت می‌کند. میلوش دلتیچ بازیکن تازه خریداری شده صربستانی هم‌پستی آشوری است که البته همین امروز به جمع پرشورها اضافه شده و  گوستاوو واگنین هافبک‌ برزیلی که توانایی بازی در پست وینگر راست را هم داراست و باید دید تصمیم پاکو خمز برای این ناحیه از ترکیب تیمش مقابل پرسپولیس چه خواهد بود.

1997