یک اتفاق تکراری؛ مهدی‌پور باز هم سوپرگل زد(ویدیو)

یک اتفاق تکراری؛ مهدی‌پور باز هم سوپرگل زد(ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی – استقلال با گل زیبای مهدی‌پور از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

به گزارش فوتبالی، استقلال دقایقی پیش در آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه آزادی با تک گل مهدی مهدی پور که با یک شوت پشت محوطه جریمه زیبا زده شد صنعت نفت آبادان را شکست بدهد.

مهدی پور بعد از این گل که در ورزشگاه خالی آزادی و در غیاب هواداران استقلال زده شد به سمت پرچم کرنر رفت و با پیراهنی که روی آن تصویر کوین یامگا دیده می‌شد خوشحالی خودش را نشان داد. 

<br>

این گل مهدی‌پور شباهت زیادی به گلی داشت که او قبلا به فولاد خوزستان زده بود. مهدی پور در لیگ بیست و یکم وقتی بازی استقلال و فولاد در ورزشگاه برگزار می ‌شد موفق شد با یک شوت بسیار دیدنی دروازه حریف را باز کند.

اتفاقا آن بازی هم داشتن بدون گل دنبال می‌شد و باز هم اتفاقا آن گل در اوایل نیمه دوم زده شد. همین بازیکن یک بار هم موفق شده بود در یک بازی دوستانه با سومقاییت آذربایجان دروازه حریف را با یک ضربه ایستگاهی بسیار دیدنی باز کند.

مهدی‌پور اصولا بازیکنی نیست که گل‌های زیادی بزند. او بیشتر سانتر‌ها و ارسال‌های خوبی دارد. اما تقریبا همه گل‌هایی که زده است زیبا و دیدنی بوده و به همین دلیل می‌توان گفت او متخصص زدن گل‌های زیبا است.

1359