مهدی‌پور: باید تمرکزمان روی کارمان باشد/ بازی قابل قبولی انجام دادیم

مهدی‌پور: باید تمرکزمان روی کارمان باشد/ بازی قابل قبولی انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باید از موقعیت‌ها بهترین استفاده را داشته باشیم، چون با توجه به موقعیت‌مان در جدول، شرایط از دست دادن امتیاز را نداریم.


به گزارش فوتبالی، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت، گفت: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. باید سعی کنیم که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم، چون شرایط از دست دادن امتیاز را نداریم تا بتوانیم به چیزی که مدنظرمان هست، برسیم.

وی درباره اختلافات مدیریتی و کادر فنی گفت: متأسفانه اتفاقاتی است که در باشگاه ما افتاده و نمی‌دانم. یکسری از بازیکنان ما مشکلاتی دارند و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. ما یک مقدار زیادی از دریافت‌های سال قبل‌مان باقی مانده است و امیدواریم که خطیر بتواند مشکلات را برطرف کند تا در ادامه فصل مشکل نداشته باشیم.

مهدی‌پور در پاسخ به این سؤال که امسال چند درصد دریافتی داشته است، گفت: دقیق نمی‌دانم، چون حساب و کتاب‌ها طوری است که نمی‌دانیم چقدر گرفتیم، ولی فکر می‌کنم که امسال 35 یا 40 درصد گرفتم. یکسری از بچه‌ها از امسال‌شان در سه چهار روز گذشته یک درصدی واریزی داشتند، ولی برای یکسری از بازیکنان واریزی صورت نگرفته است و مشکل دارند. طلب من هم از فصل پیش مبلغ قابل توجهی است و یک درصد قابل توجهی از اصل قرارداد و یکسری از آپشن‌هایی که باشگاه باید پرداخت کند، هنوز نگرفته‌ام. ما باید تمرکزمان روی کارمان باشد تا بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که با وجود صدرنشینی، هواداران این تیم نگران هستند، تصریح کرد: درست است امروز بازی را یک بر صفر بردیم، ولی بازی قابل قبولی انجام دادیم. این برد را ما به هواداران تقدیم می‌کنیم و بعد از آن به یامگا تقدیم می‌کنیم که جای خالی‌اش احساس می‌شود. یک موضوع دیگر هم غیبت هاشمی‌نسب است که علت آن را نمی‌دانم. حضور او به لحاظ روحی و روانی در تیم ما تأثیرگذار است. ما دل‌تنگ هاشمی‌نسب هستیم و باید صد درصد کنارمان باشد.

2636