سه چپ پای مورایس و انگیزه‌های متفاوت مقابل الهلال

سه چپ پای مورایس و انگیزه‌های متفاوت مقابل الهلال

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن چپ پای مورایس انگیزه زیادی برای بازی با الهلال دارند.

به گزارش فوتبالی، محمدجواد حسین‌نژاد جوان بعد از سپری کردن محرومیت دو جلسه‌ای خود، می‌تواند برای سپاهان در لیگ قهرمانان بازی کند و این می‌تواند بهترین انگیزه برای این جوان سپاهانی باشد مخصوصاً که بعد از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی علی‌الخصوص در پست هافبک، حسین‌نژاد یکی از بازیکنانی است که شانس دوباره پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و قطعا او می‌خواهد بیشتر از قبل، خودش را به امیر قلعه‌نویی و همکارانش ثابت کند.

دومین بازیکن پرانگیزه شهریار مغانلو آقای گل کنونی لیگ برتر است که نتوانست در جام ملت‌ها گل بزند. با توجه به آنکه سپاهان برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان، نیاز به زدن حداقل 2 گل به الهلال دارد، مغانلو وظیفه بسیار مهمی جلوی حریف فرداشب تیمش خواهد داش.

امید نورافکن هم دیگر بازیکن پرانگیزه طلایی‌هاست.‌ مدافعی که پس از مصدومیتی طولانی مدت دوباره بازگشته و نقش به سزایی در مسابقه فردا خواهد داشت چرا که به نظر می‌رسد نورافکن تنها گزینه مورایس برای تشکیل زوج دفاعی سپاهان همراه با سیاوش یزدانی باشد و نورافکن هم که در بازی رفت جای دانشگر را گرفته بود و واکنش خوبی روی گل سوم الهلال نداشت، امیدوار است که فرداشب، شرایط باب میل او و تیمش رقم بخورد.

1997