ستاره فراموش‌شده انگلیسی دوباره به اوج برمی‌گردد؟

ستاره فراموش‌شده انگلیسی دوباره به اوج برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- شان دایچ، سرمربی اورتون اعلام کرد که منتظر است دوران نقاهت دله آلی تمام شود و امیدوار است این بازیکن بار دیگر بتواند به روزهای خوب خود بازگردد.

به گزارش فوتبالی، دله آلی را باید یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای هدررفته فوتبال انگلیس و اروپا در سال‌های اخیر بدانیم. آلی شروع فوق‌العاده‌ای در تاتنهام و تیم ملی انگلیس داشت، اما به مرور زمان دچار افت شد و هرگز نتوانست به روزهای خوب خود بازگردد. او حالا در اورتون بازی می‌کند و سرمربی این تیم، شان دایچ، تلاش دارد تا دله آلی را یک بار دیگر به شرایط آرمانی و ایده‌آل بازگرداند.

دله آلی هم‌اکنون درگیر بازگشت از مصدومیت است. او در ماه ژانویه کشاله ران خود را به تیغ جراحان سپرد و هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی تیمش برگردد. آلی در مصاحبه‌ای که در ابتدای این فصل با گری نویل انجام داد، در مورد مشکلات سلامت روانی خود صحبت کرد تا افت کیفیت او در سال‌های اخیر قابل درک باشد.

شان دایچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل وستهام یونایتد گفت: «در حال حاضر تمرکز دله فقط روی شرایط بدنی‌اش است و چیزی جز این وجود ندارد. بدیهی است که او هنوز دوران نقاهت را سپری می‌کند و سعی دارد تا هرچه سریع‌تر به شرایط بدنی ایده‌آل برگردد.»

او در ادامه گفت: «من همیشه گفته‌ام در حال حاضر تنها چیزی که اهمیت دارد وضعیت بدنی او است. ما عجله‌ای برای بازگشت دله نداریم و اجازه می‌دهیم هر زمان که به شرایط مناسب بدنی رسید، به مسابقات برگردد.»

دله آلی که زمانی یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان انگلیس به شمار می‌رفت، حالا تبدیل به یک بازیکن فراموش‌شده است. او دو بار به عنوان بهترین بازیکن جوان سال اتحادیه فوتبال انگلیس انتخاب شد. همچنین او یکی از بازیکنان تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2018 روسیه بود.

1428