واکنش آنچلوتی به تصمیم جنجالی داور بازی رئال مادرید و والنسیا

واکنش آنچلوتی به تصمیم جنجالی داور بازی رئال مادرید و والنسیا

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رئال مادرید و والنسیا در مستایا به خاطر تصمیم باورنکردنی داور، به یکی از بحث برانگیزترین بازیهای فصل فوتبال اسپانیا تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 98:40 بازی رئال مادرید و والنسیا در حالی که براهیم دیاز توپ را سانتر کرده بود، ناگهان داور سوت پایان را زد تا مانع از آن شود که گل بلینگام که یک ثانیه بعد به ثبت رسیده بود، تایید شود!

تصمیم عجیب خسوس خیل مانزانو داور بازی رئال مادرید و والنسیا به اتفاقی جنجالی تبدیل شد. بلینگام بعد از این صحنه با خشم به سوی داور رفت و کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان بازی در مورد اتفاقات عجیب این مسابقه صحبت کرد:" نمی دانم که چه حرفی باید بزنم. چنین اتفاقی نادر و بی  سابقه بود. تملک توپ در اختیار ما بود و داور زمانی باید بازی را متوقف می کرد که توپ به والنسیایی ها می رسید. در دوران فوتبالم هرگز چنین چیزی را ندیده بودم اما نمی توانم چیزی بیشتر از این را بگویم. داور باید اجازه ادامه بازی را می داد و یک اشتباه رخ داد.  از اخراج بلینگام ناراحت هستم. او به داور گفت که "این یک گل لعنتی بوده است" توهینی نکرد.  رودیگر نیز عصبانی بود. در رختکن، جو خیلی داغ بود و این طبیعی است."

4125