بلینگام دو جلسه محروم می‌شود؟

بلینگام دو جلسه محروم می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی  - جود بلینگام ستاره انگلیسی و بهترین گلزن فصل رئال مادرید شاید پس از اتفاقات مستایا با محرومیتی دو جلسه ای مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، بازی رئال مادرید و والنسیا در مستایا پایان عجیبی داشت. در حقیقت درست یک ثانیه پیش از آن که بلینگام گل سوم را بزند تا رئال مادرید با نتیجه سه بر دو پیروز شود، خسوس خیل مانزانو داور بازی سوت پایان را زد، اتفاقی که به سوژه خشم رئالی ها در شبکه های اجتماعی تبدیل شد و برخی حتی این لحظه را با یکی از صحنه های کارتون معروف فوتبالیست ها مقایسه کردند و به تمسخر تصمیم داور پرداختند.

بلینگام پس از این صحنه با خشم به سوی داور رفت و گفت که "این یک گل لعنتی است" که داور نیز به علت اعتراض به او کارت قرمز مستقیم نشان داد. با توجه به گزارش داور بازی، یکی از نگرانی های رئالی ها این است که محرومیت بلینگام بیش از یک جلسه باشد. در حقیقت رلوو گزارش داده که بلینگام ممکن است که دو جلسه محروم شود و بازیهای آینده رئال مادرید مقابل سلتاویگو و اوساسونا را از دست بدهد. بلینگام به تازگی از مصدومیت برگشته است و حالا ممکن است که با محرومیت مواجه شود و در بازیهای آینده رئال مادرید حضور نداشته باشد.

بلینگام در این صحنه می توانست به بیست و یکمین گل فصلش برسد و به رئال مادرید برای یک کامبک دیگر کمک کند اما کسی نمی داند که چرا داور منتظر پایان صحنه نماند و جلوی گل را گرفت!

4125