عکس؛ رفتار زیبای بلینگام در شبی که با جنجال داوری مواجه شد

عکس؛ رفتار زیبای بلینگام در شبی که با جنجال داوری مواجه شد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام در شب توقف رئال مادرید مقابل والنسیا در مستایا، به خاطر تصمیم های داوری شب پرحادثه ای را داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم کارلو آنچلوتی در مستایا به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد اما رئالی ها می توانستند پیروز شوند. در حقیقت بلینگام در دقیقه 98:42 گل پیروزی رئال را به ثبت رساند اما داور به شکل ناباورانه ای در دقیقه 98:41 سوت پایان بازی را زد!

بلینگام که تصمیم داور را باور نمی کرد، با خشم به سوی او رفت و فریاد زد "این یک گل لعنتی بود" و خیل مانزانو داور بازی تصمیم گرفت که بلینگام را با کارت قرمز مستقیم، جریمه کند. بدین ترتیب ستاره انگلیسی از بازی رئال مادرید و سلتاویگو محروم شد و حتی گفته می شود که محرومیتش ممکن است که به دو تا سه جلسه افزایش پیدا کند.  تصمیم داور به حدی عجیب بود که هوگو دورو مهاجم والنسیا هم گفت که حق را به رئالی ها می دهد و اگر داور می خواسته سوت بزند، باید قبل از ارسال براهیم دیاز این کار را می کرد. 

شاید پس از چنین شب پرحادثه ای هر بازیکن دیگری با خشم از زمین خارج می شد اما شرایط برای بلینگام فرق داشت. این بازیکن بعد از بازی تصمیم گرفت که با لبخند از هوادارانی استقبال کند که از او عکس و امضا می خواستند.  رفتار زیبای این ستاره و برخورد گرمش با هواداران با تمجیدهایی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. در واقع به نظر می رسد که بلینگام به خوبی توانسته اعصاب خود را کنترل کند و اتفاقات درون زمین را به دست فراموشی بسپرد تا با مهربانی با کودکانی برخورد کند که منتظر عکس و امضا گرفتن از او بودند.

4125